حضور فعالانه به‌پرداخت ملت در نمایشگاه “ریتیل شو”

نمایشگاه صنعت خرده‌فروشی کشور با نام iran retail show از 5 تا 8 دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با مشارکت مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که با حضور فعالانه به‌پرداخت ملت در سالن 8 و 9 در حال برگزاری است، فرصتی شد تا با محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت گفت‌وگویی انجام دهیم.

نمازی در ابتدا با اشاره به اقدامات اخیر شرکت به‌پرداخت ملت، به عصربانک گفت: «تلاش برای جذب خرده‌فروشی‌هایی که مایحتاج ضروری مردم را فراهم می‌کنندو مکانیزه کردن عملیات پرداخت آنها یکی از اقدامات اساسی به‌پرداخت است. در این مسیر حذف کارت بانکی با ارتقای امکانات اپلیکیشن سکه با موفقیت اجرا شده است. همچنین تلاش می‌کنیم تا با ارائه زیرساخت‌های خدمات غیرحضوری مراجعات حضوری را به سازمان‌ها (پیشخوان دولت و…) کم کنیم.

مکانیزه شده پرداخت

مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت با تاکید بر اینکه سرویس پرداخت با QR، یکی از مهم‌ترین خدمات اپلیکیشن سکه است، افزود: «کاربران می‌توانند از طریق سکه کد QR پذیرنده را اسکن کنند و پس از آن از طریق شماره کارتی که قبلا در کیف پول سکه ذخیره کرده‌اند پرداخت خود را انجام دهند. با اجرای طرح QRکد موفق شدیم تا کارت، رسیدکاغذی و دستگاه کارتخوان را از عملیات پرداخت حذف کنیم.»

همکاری به‌پرداخت ملت و توسن‌تکنو

نمازی در رابطه با همکاری اخیر به‌پرداخت ملت و شرکت توسن‌تکنو گفت: «صندوق‌های فروشگاهی شاپ را با همکاری توسن‌تکنو به بازار عرضه کردیم. این صندوق‌ها با قابلیت‌هایی همچون مدیریت حسابداری و یکپارچه کردن سرویس‌ها می‌توانند دریچه‌ای برای ورود به دنیای عملیات پرداخت کاملا مکانیزه باشند. با استفاده از صندوق‌های شاپ دیگر نیازی به کارتخوان نیست. خوشبختانه تاکنون استقبالی خوبی از این راهکار شده است.»

او با بیان اینکه استفاده از صندوق‌های شاپ در مرحله آزمایشی قرارد دارد، گفت: «از یک ماه آینده صندوق‌ها را به طور گسترده در بازار عرضه می‌کنیم. با توجه به رضایت پذیرنده‌ها از راهکار شاپ پیش‌بینی می‌کنیم استقبال خوبی از آن شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.