سامانه بام شرکتی چیست و چه تفاوتی با بام شخصی دارد؟

با توجه به استقبال چشمگیر مشتریان از سامانه‌ی بام سامانه بام شرکتی، توسط داده‌ورزی سداد طراحی و راه اندازی شد.

با توجه به استقبال چشمگیر مشتریان از سامانه‌ی بام و درخواست شرکت‌ها و سازمان‌ها جهت استفاده از این سامانه برای حساب‌های حقوقی خود، سامانه بام شرکتی، توسط داده‌ورزی سداد طراحی و راه اندازی شد.

سامانه بام شرکتی چیست؟

شرکت‌ها و مشتریان حقوقی بانک ملی می‌توانند پس از مراجعه به شعبه و تکمیل فرم مربوطه و معرفی کاربران با سطوح دسترسی مختلف به راحتی از این سامانه استفاده کنند.

لازم به ذکر است که تمامی سرویس هایی را که در سامانه بام شخصی ارائه شده‌اند، در این سامانه نیز قابل دسترس می‌باشد. کاربران می‌توانند براساس نام کاربری و کلمه عبور خود در سامانه بام شخصی، نسبت به مدیریت حساب و انتقال وجه مورد نیاز شرکت پس از تایید کاربران مجاز (امضاداران) اقدام نمایند.

علاوه بر امکانات منحصر به فرد سامانه بام شخصی، یکپارچه بودن تمامی خدمات شرکتی، استفاده از یک نام کاربری برای استفاده از بام شخصی و شرکتی، قابلیت تعریف چند شرکت برای یک کاربر و امکان تائید چند مرحله‌ای انتقال وجه از قابلیت‌های این سامانه است.

پیش‌نیازها و مراحل ثبت شرکت به عنوان مشتری حقوقی 

سامانه بام شرکتی چیست

برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

3 نظرات
  1. پژمان اله مرادی می گوید

    سلام وقت بخیر
    من بام شخصی دارم و قصد دارم حساب شرکت خودم را روی بام شخصی مدیریت کنم. چند بار به بانک مراجعه کردم و گفتن درست شد. اما هیچ گزینه و افزونه ای به بام من اضافه نمیشه. لطفا راهنمایی کنید

    1. حسن ابراهیم پور می گوید

      برای بنده نیزهمینطور

  2. جان محمد می گوید

    سلام باید ازطریق کروم وارد بام بشوید بعد که بانک شخصی را باز کرد سمت چپ سه خط قرمز وجود دارد می توانید وارد بام شرکتی شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.