درگاه پرداخت اینترنتی آپ امکان پرداخت آنلاین وجوه مشتریان وبسایتهای فروشگاهی عرضهکننده کالا و خدمات را فراهم میکند. مشتری پس از تکمیل مراحل انتخاب محصول یا خدمت مورد نظر، در مرحله آخر وارد درگاه پرداخت اینترنتی آپ شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضا و کد اعتبارسنجی (CVV2) پرداخت خود را به آسانی انجام میدهد.
مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی آپ
مزایای درگاه پرداخت اینترنتی آپ
- ارائه گزارشهای متنوع پرداخت به صورت شخصیسازی شده و آنلاین
- امکان استرداد گروهی مبالغ به خریداران (Refund)
- ارائه خدمات کاملاً رایگان به کلیه پذیرندگان
- ارائه خدمات تسهیم وجوه
- ارسال ایمیل و پیامک نتیجه تراکنش درصورت درخواست کاربر
الزامات دریافت درگاه پرداخت اینترنتی
- اخذ نشان نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی از طریق آدرس www.enamad.ir
- داشتن حساب بانکی نزد یکی از شعب بانکهای عضو شبکه شتاب
- داشتن مدارک هویتی مورد نظر جهت متقاضیان حقیقی و حقوقی
امنیت پرداخت در درگاه اینترنتی
کلیه پرداختهای درگاه پرداخت اینترنتی آپ تحت نظارت بانک مرکزی به صورت کاملاً امن انجام میشود و مشتریان میتوانند با مشاهده عبارت https:// در ابتدای آدرس درگاه پرداخت در کنار قفل سبز رنگ، از اصالت آن اطمینان حاصل کنند.
جهت دریافت درگاه پرداخت اینترنتی آپ روی دکمه زیر کلیک کنید.
فرم ثبت نام درگاه پرداخت اینترنتی آپ
جهت مشاوره و دریافت درگاه پرداخت اینترنتی آپ، با شماره ۰۲۱٨٣٣٣٣ یا از طریق پست الکترونیک ipg.doc@asanpardakht.ir تماس بگیرید.