اولین نشست هم اندیشی مدیران تاپ و تاکسیرانی پایتخت

اولین نشست هم اندیشی مدیران شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ ) و مدیران مناطق تاکسیرانی پایتخت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ، این نشست روز پنج شنبه مورخ 25 دی ماه با هدف ارتقا سطح کیفی خدمات مبتنی بر qr برای مسافران و رانندگان تاکسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

همچنین در این جلسه موضوع فرهنگ سازی و تشویق استفاده از پرداخت های غیر تماسی ( کدپراز) برای عموم جامعه برای مسافرین و رانندگان تاکسی مورد تاکید قرار گرفت .

در ابتدای جلسه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ( تاپ ) گزارش اقدامات انجام شده این شرکت در راستای ترویج و آگاهی سازی پروژه مذکور در سطح شهر تهران را ارائه نمود. همچنین در این نشست جدید ترین سرویس ها و قابلیت های نرم افزار تاپ به عنوان نرم افزار پیشرو در صنعت پرداخت تشریح شد .

دربخش پایانی این جلسه که به ارائه پیشنهادات مدیران منطقه تاکسیرانی برای ارتقا سطح کیفی خدمات کدپردازتاپ اختصاص داشت مقرر گردید پیرامون موضوعات مطرح شده از جمله نیاز های رانندگان ، مسافرین ، آموزش استفاده از کدپرداز و … در دستور کار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ( تاپ ) قرار گیرد .

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ به عنوان شرکت پیشرو در حوزه پرداخت الکترونیک کشور با بیش از 50 نمایندگی فعال آمادگی خود را برای ارائه خدمات پرداخت های غیر تماسی کدپرداز تاپ برای تمامی صنوف و سازمان های دولتی و خصوصی اعلام نموده است .

کاربران برای نصب اپلیکیشن تاپ می توانند با ارسال عدد 1 به 300071 ویا با مراجعه به سایت www.code-pardaz.ir اقدام نمایند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.