کدام روش پرداخت قبض تلفن بهتر است؟

بهترین روش برای پرداخت قبوض تلفن ثابت، تماس با سامانه تلفنی 2000، وب‌سایت شرکت مخابرات ایران یا کد دستوری ستاره 2020 مربع است.

 با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، مشتریان مخابرات جهت جلوگیری از قطع ارتباط تلفن ثابت، لازم است قبوض تلفن را به صورت غیرحضوری در پایان هر ماه پرداخت کنند. درصورتی که قبوض تلفن ثابت در زمان مقرر پرداخت نشود،‌ ابتدا خط یک‌طرفه شده و اگر باز هم این روند ادامه داشته باشد، منجر به مسدود شدن تلفن خواهد شد. زمانی که تلفن ثابت قطع می‌شود، مشترکان همچنان می‌توانند اقدام به پرداخت قبض کرده تا تلفن خود را وصل کنند و روش‌های مختلفی هم برای پرداخت قبوض وجود دارد.

طبق اعلام مخابرات منطقه تهران، شهروندان تهرانی می‌توانند به منظور جلوگیری از قطع ارتباط تلفنی و با عنایت به لزوم پرداخت صورتحساب قبوض تلفن ثابت در پایان هر ماه، طبق روال معمول نسبت به پرداخت صورتحساب پایان دوره و یا به روز تلفن ثابت خود اقدام کنند. همچنین بهترین روش برای پرداخت قبوض تلفن ثابت، تماس با سامانه تلفنی 2000، وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس  WWW.TCI.IR و یا کد دستوری ستاره 2020 مربع است.

اگر مشترکان از درگاه‌های بانکی اقدام به پرداخت قبض کنند، فرآیندهای بانکی ممکن است تا چند روز هم طول بکشد و در آن صورت تا زمان اعلام بانک، تلفن مشترک وصل نمی‌شود و مشترک پیامکی دریافت می‌کند مبنی بر اینکه پس از پرداخت وجه، به مراکز امور مشتریان یا اداره مخابرات منطقه خود مراجعه کرده تا تلفنش وصل شود. درحالی که روش‌های دیگر پرداخت از جمله از طریق شماره‌گیری 2000 یا پورتال مخابرات، امکان آنی وصل شدن تلفن را فراهم می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.