وب اپلیکیشن همراه بانک ملت چیست؟

«سامانه وب اپلیکیشن همراه بانک ملت»با شباهت حداکثری به سامانه همراه‌بانک ، بدون نیاز به پرداخت هزینه به بازارچه های اینترنتی آغاز به کار کرد.

«سامانه وب اپلیکیشن همراه بانک ملت»با شباهت حداکثری به سامانه همراه‌بانک و ارائه خدمات مشابه، بدون نیاز به پرداخت هزینه به بازارچه های اینترنتی آغاز به کار کرد.

وب اپلیکیشن همراه بانک ملت

بانک ملت این سامانه را با هدف کسب رضایت حداکثری مشتریان دارای تلفن همراه سیستم عامل iOS، پوشش‌دهی کامل نیازهای آنان و همچنین تکمیل سبد محصولات بانک، در دسترس مشتریان قرار گرفته است.بر اساس این گزارش، دسترسی به این سامانه، فقط از طریق آدرس ذکرشده امکان‌پذیر است بنابراین کاربران این سامانه باید توجه ویژه‌ای به آدرس URL درج‌شده در مرورگر تلفن همراه خود داشته باشند تا در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.

بر این اساس، دسترسی به وب اپلیکیشن سامانه همراه بانک در شرایط کنونی، صرفاً از طریق مرورگر safari و از طریق تلفن همراه آیفون (سیستم عامل iOS) امکان پذیر خواهد بود. در عین حال لینک دسترسی به سامانه وب اپلیکیشن همراه بانک در سایت بانک ملت به آدرس www.bankmellat.ir در دسترس کاربران قرار گرفته است.

ورود به سامانه وب‌اپلیکیشن همراه بانک از طریق درج شماره موبایل، نام کاربری و رمز عبور سامانه همراه‌بانک امکان پذیر است که نام کاربری و رمز عبور در این سامانه همان نام کاربری و رمز عبور استفاده‌شده در سامانه همراه بانک خواهد بود.
این گزارش حاکی است، پیاده‌سازی سایر خدمات منتخب در فاز توسعه سامانه، در دستور کار قرار دارد و به زودی به فهرست خدمات افزوده خواهد شد.

خدمات ارائه‌شده در سامانه وب اپلیکیشن همراه بانک ملتوب اپلیکیشن همراه بانک ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.