قرض الحسنه به بانک کارآفرین می‌آید

جلسه بررسی عملکرد سالانه بانک کار آفرین و برنامه ریزی اقدامات و برنامه ریزی برای سال 1401-1400 با حضور مدیرعامل بانک کارآفرین برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین در این نشست با اشاره به عملکرد کلی بانک در سال 99 گفت: معاونت بانکی یکی از اقدامات خوبی بود که در سال 99 انجام شد، در دل این معاونت، بانکداری تجاری، بانکداری شخصی و شرکتی شکل گرفت که باید در سال آینده این بخش ها بیشترین فعالیت را داشته باشند.

وی ادامه داد: بعد از تشکیل این معاونت و شکل گیری بانکداری تجاری، شرکتی و شخصی در حقیقت بازوی اصلی اهداف و تامین منابع بانک بر دوش این بخش است، در همین راستا باید این بخش در سال آینده فعالتر شود.

مدیرعامل بانک کارآفرین، همچنین با اشاره به گزارش عملکرد معاونت های مختلف و فاصله عملکرد تا تحقق اهداف تاکید کرد: معاونت های مختلف هنگامی که برنامه های سالانه خود را عنوان می کنند باید بدانند صفر تا صد اجرای این برنامه بر عهده شان است و برای رسیدن به اهداف باید همه توان خود و زیر مجموعه خود را به کار گیرند.

فرزین تاکید کرد: همکاران در معاونت های مختلف، روسا و همکاران شعب باید بر روی اعداد و ارقام برنامه های بانک حساس باشند و با همکاری با یکدیگر برای رسیدن به آن تلاش کنند.

فرزین همچنین حسابهای قرض الحسنه را برکت بانک خواند و از معاون بانکی خود خواست تا حسابهای قرض الحسنه را در برنامه های بانک قرار دهد.

وی با تاکید بر این که همکاران باید برنامه های بانک را جدی بگیرند، از کارشناسان معاونتهای مختلف خواست تا با برگزاری جلسات هم اندیشی با کارشناسان سایر بخش ها ایده های نو را خلق کنند و به بانک کمک کنند تا در راستای اهدافش که پیشرو بودن در بین سایر بانکهاست گام های جدی تری بردارد.

وی همچنین تاکید کرد: برنامه های سال 1400 باید بر مبنای همکاری بیشتر با صندوق توسعه ملی، فعال شدن شعبی که در پایین ترین رتبه در مجمع سوم قرار گرفته بودند و افزایش منابع بانک پایه ریزی شود.

بر اساس این گزارش، در این نشست مقرر شد تا برنامه ها و اهداف سال آینده معاونت های مختلف بر اساس اهداف کلان بانک که توسط مدیریت طرح و توسعه تدوین می شود، برنامه ریزی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.