جوایز 22میلیون ریالی «جشنواره فجر سکه» برای 42 نفر

«جشنواره فجر سکه» با شعار «تراکنش بزن، جایزه ببر» و همراه با جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت،  ، «جشنواره فجر سکه» با شعار «تراکنش بزن، جایزه ببر» و همراه با جوایز 22 میلیون ریالی برای 42 نفر برگزار می‌شود.

این جشنواره از روز یکشنبه 12 بهمن‌ماه لغایت چهارشنبه 22 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، کسانی که نسبت به انجام تراکنش در اپلیکیشن سکه اقدام کنند، با توجه به میزان امتیازات جمع‌آوری‌شده به‌ازای تعداد تراکنش‌ها در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد.

بر این اساس، به هر اندازه تعداد تراکنش‌های انجام‌شده هر شخص در بستر اپلیکشین سکه بیشتر باشد، شانس بیشتری برای قرار گرفتن در میان 42 برنده‌ای خواهد داشت که جایزه 22میلیون ریالی را خواهند برد.

در این جشنواره هر کاربر به ازای هر تراکنش و بر حسب نوع آن مانند خرید شارژ و بسته اینترنت 5 امتیاز ، کارت به کارت 1 امتیاز ، انواع خرید 5 امتیاز، پرداخت قبوض5 امتیاز ، پرداخت‌های نیکوکارانه5 امتیاز و… برای قرعه‌کشی دریافت می‌کند .

همچنین دعوت از دوستان برای شرکت در جشنواره فجر سکه برای شخص دعوت‌کننده 100 امتیاز به همراه خواهد داشت.

گفتنی است برنامه موبایلی سکه را می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند کافه بازار، سیبچه و… یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری #2*741* و همچنین اطلاعات تکمیلی از طریق وب‌سایت رسمی شرکت به‌پرداخت ملت به نشانی www.behpardakht.com دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.