بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بانک سینا از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو

شنبه 18 بهمن‌ماه 1399، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک سینا از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

این بازدید با حضور سیدضیا ایمانی مدیرعامل، مجید هادی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، حمیدرضا ایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی بانک سینا و محمد مظاهری مدیرعامل، ناصر براتی معاون نوآوری و توسعه، امید شاهرخی معاون توسعه محصول سخت‌افزار و نیز جمعی از مدیران و سرپرستان شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

در ابتدای این بازدید ناصر براتی، معاون نوآوری و توسعه توسن‌تکنو در ارائه‌ای کوتاه، به معرفی شرکت توسن‌تکنو پرداخت و ضمن آن به اهم فعالیت‌ها و راهکارهای بانکی و پرداخت تولیدشده توسط توسن‌تکنو اشاره کرد. مرور تجارب عملیاتی این شرکت در پیاده‌سازی راهکارهای جامع برای بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک بزرگ و مطرح کشور بخش دیگری از این ارائه بود.

مدیران ارشد بانک سینا سپس با ورود به بخش فنی و مهندسی توسن‌تکنو از نزدیک با محصولات در دست طراحی توسط متخصصان این بخش آشنا شدند. بازدید از بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید و آشنایی با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورد استفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی بخش بعدی این برنامه بود.

در ادامه خط پیش‌مونتاژ و سپس خط‌های اصلی تولید کارتخوان‌ پرداخت الکترونیک D210، خودپرداز‌ بانکی H22NL و خودگردان بانکی H68N توسن‌تکنو مورد بازدید قرار گرفت و بازدید از انبار محصولات تولیدی این سایت بخش پایانی این برنامه بود.

این بازدید در حالی صورت گرفت که بانک سینا و شرکت توسن‌تکنو پیش از این، همکاری‌های مشترکی را در زمینه نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی آغاز نموده‌اند

در ادامه تصاویری از این بازدید قابل مشاهده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.