بانک دی به مشتریان بازرگانی مبنا کارت آریا پیوست

بانک دی به‌عنوان مجموعه‌ای پیشرو در ارائه خدمات پولی بانکی همواره در توسعه و سرعت بخشی ارائه سرویس‌های نوین به مشتریان خود پیشگام بوده است.

در راستای ارتقا توان عملیاتی شعب بانک دی و ارائه خدمات نوین، این بانک همکاری خود را با شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در زمینه تجهیز و بهره‌برداری از دستگاه‌های کارت پرینترهای IDP کره جنوبی آغاز کرده است. این تجهیزات با بالاترین کیفیت در سطوح استانداردهای جهانی ودر مدل‌‌های گوناگون، متناسب با نیاز کاربران توسط این شرکت ارائه و پشتیبانی می‌شود.

بازرگانی مبنا کارت آریا مفتخر است با فروش بیش از 13000 دستگاه کارت پرینتر IDP گامی بلند در ارائه محصولات خود به شبکه بانکی برداشته و همچنین با بهره‌مندی از 30 دفتر مرکزی خدمات و پشتیبانی در سراسر کشور، نسبت به ارائه مواد مصرفی اصل با قیمت مناسب و خدمات انحصاری، تحولی در ارائه محصولات و خدمات پیش‌روی مشتریان بانکی خود ایجاد نماید.

در حال حاضر بیش از 50 بانک، موسسه‌مالی و شرکت‌های فعال در این حوزه در حال استفاده از خدمات و محصولات شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا می‌باشند و به زودی صنعت بانکی شاهد تحول و نوآوری در محصولات نوین این شرکت خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.