تجلیل و تکریم از مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت در جشنواره “کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور”

محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت، در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور، تندیس و لوح تقدیرکارآفرینی مدیر اشتغالزای کشور را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، دوازدهمین جشنواره کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور، در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما در بهمن ماه 1399 برگزار شد.

نمازی با بیان این که کار آفرینی نقش اساسی و محوری در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی های کشور داشته و یکی از بهترین پیامدها آن ، اشتغال زایی در جامعه می باشد که این شرکت توانسته است با نیروی جوان و متخصص خود ، رشد اقتصادی کشور را شتاب بخشد و آثار اجتماعی مناسبی برای کشور به وجود آورد.

وی افزود، شرکت به پرداخت ملت به پاس این رویکرد خلاقانه و مدبرانه ، موفق به کسب دریافت لوح سپاس و تندیس دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغالزای کشور ” در این جشنواره گردید ، امید است در جهت ارتقای فرهنگ کسب و کارهای نوین همچنان سرآمد و پبشتاز باشیم .

این شرکت در مهرماه امسال براساس نشریه معتبر نیلسون ریپورت با دو پله صعود نسبت به رده‌بندی سال 2018 ، در جمع 13 شرکت برتر پرداخت الکترونیک جهان قرار گرفت است .

بر اساس جزییات این رنکینگ جهانی، شرکت به‌پرداخت ملت در بین شرکت‌های مستقل غیرگروهی ، پنجمین PSP برتر جهان محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.