ارائه کارت اعتباری به سهامداران عدالت از امروز توسط 2 بانک

عباس معمار نژاد گفت: از امروز؛ بانک‌های ملی و تجارت به صاحبان سهام عدالت کارت اعتباری می‌دهند. این خدمات بصورت غیرحضوری ارائه می‌شود و معادل 50 درصد ارزش سهام عدالت است. افراد می‌توانند از این تسهیلات برای خرید از فروشگاه‌های منتخب استفاده کنند.

افزایش 25 درصدی تسهیلات بانکی

معاون بانکی وزیر اقتصاد همچنین از افزایش 25 درصدی تسهیلات پرداختی بانک‌ها خبر داد و افزود: در ده ماهه امسال بانک‌ها 1200 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده‌اند که در مقایسه با کل تسهیلات پرداختی سال قبل که 970 هزار میلیارد تومان بوده 25 درصد رشد داشته است.
وی گفت: 60 درصد این تسهیلات برای سرمایه در گردش و 25 درصد برای سرمایه‌گذاری جدید بوده است. 40 درصد تسهیلات در بخش خدمات و 30 درصد در بخش صنعت و معدن بوده و بخش‌های کشاورزی و ساختمان هر کدام 6 درصد تسهیلات را به خود اختصاص داده‌اند. بانک‌های دولتی از ابتدای سال 11 هزار میلیارد تومان سهام و اموال مازاد خود را فروختند که 3 هزار و 100 میلیارد تومان واگذاری سهام و 7900 میلیارد تومان فروش املاک بوده است.
معاون بانکی وزیر اقتصاد افزود: اگر شرایط با ثبات در بازار سرمایه داشته باشیم می‌توانیم شرکت‌های بزرگ زیرمجموعه بانک‌ها را عرض کنیم.

وی درباره عملکرد صندوق خسارت‌های بدنی گفت: هم اکنون هیچ زندانی به خاطر ناتوانی در پرداخت خسارت مربوط به تصادف نداریم و از ابتدای سال تاکنون، از طریق این صندوق 1100 میلیارد تومان خسارت پرداخت شده که نسبت به سال گذشته 14 درصد رشد داشته است. از طریق منابع صندوق خسارت‌های بدنی، هفت هزار و 600 نفر مقصر در تصادفات رانندگی از زندان آزاد شدند و یا از زندانی شدن آن‌ها جلوگیری شده است.

/تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.