برگزاری رویداد NegahStars توسط هلدینگ نگاه

رویداد NegahStars برگزار شد.

در این رویداد که توسط هلدینگ فناوری نگاه به منظور آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استارت‌آپ‌های مجموعه «مدیریت ثروت ستارگان» برگزار شد، حسین اسلامی مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه گفت: «ما به طور جدی قصد داشتیم به حوزۀ نوآوری ورود کنیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بهتر است مثل بسیاری از بانک‌‌ها از صفر شروع نکنیم بلکه به سراغ کسانی برویم که در این عرصه تجربه کافی دارند. مجموعه “مدیریت ثروت ستارگان” قبلاً روی صندوق‌های خطرپذیر فین‌تکی کار کرده بود و با 16 استارتاپ و دو صندوق‌ تأمین مالی همکاری داشت، ما با خرید 51 درصد سهام مالکیتی و مدیریتی مجموعه ثروت ستارگان فعالیت‌مان را این حوزه شروع کردیم»

در این مراسم که 6 استارت‌آپ از مجموعه ثروت ستارگان حضور داشتند، علیرضا صادقی معاون امور بانکی بانک کارآفرین با تاکید بر نقش امروزه فین‌تک‌ها در زندگی همگان، گفت: « بنا به استراتژی بانک کارآفرین در سال 99 و 1400 ما در پی حمایت از حوزه کارآفرینی از جمله شرکت‌های استارت‌آپی و دانش بنیان هستیم و بر اساس توافقی که با مرکز نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری داشتیم، قرار است چهارهزار میلیارد ریال در 50 شرکت استارت‌آپی سرمایه گذاری کنیم که در گام اول از طریق هلدینگ فناوری نگاه اقدام به این کار کرده‌ایم.»

در ادامه محمدرضا نظری معاون توسعه کسب و کار هلدینگ فناوری نگاه ضمن اشاره به روندهای جهانی جایگزین شدن شرکت‌های کوچک استارت‌آپی بجای مجموعه‌های بزرگ، گفت: « اگر بانک‌ها و مجموعه‌های بزرگ با شرکت‌های چابک و کوچک پیوند نخورند از بازی حذف خواهند شد.»

نخستین مجموعه ای که در رویداد NegahStars به معرفی فعالیت‌های خود پرداخت شرکت «آدانیک» بود. علی حاجی‌زاده‌مقدم مدیرعامل آدانیک در ارایه خود از نرم‌افزارها و زیرساخت‌های تولید شده توسط این شرکت برای بانک‌های مختلف گفت.

در ادامه امیر زنگنه مدیرعامل شرکت «همیان» به معرفی اپلیکیشن ویژه مدیریت و حسابداری صندوق‌های وام فامیلی و وام‌های قرض‌الحسنه پرداخت. او همچنین به قابلیت‌های تازه‌ این اپلیکیشن نظیر جمع‌آوری شارژ ساختمان اشاره کرد.

«قسطا» سومین استارت آپی بود که در مورد حوزه فعالیتش صحبت کرد. محمدرضا آشتیانی مدیرعامل قسطا توضیح داد که چگونه در پی پاسخگویی به یک نیاز عمومی یعنی خریدهای قسطی یا اعتباری هستند و این کار را از طریق صدور کارت‌های اعتباری انجام می‌دهند.

مهدی برخورداری مدیرعامل شرکت «فون پی» نیز در این رویداد ضمن اشاره به سابقه این شرکت در زمینه پرداخت با کیوآرکدها در حوزه تاکسیرانی، به تشریح امکانات تازه اپلیکیشن فون‌پی پرداخت.

استارت‌آپ «نیوُ» که در زمینه ابزارهای مدیرت مالی فعالیت می‌کند، می‌کوشد در دو بخش شخصی و کسب‌وکاری خدمات حسابداری و مدیریت درآمدها را عرضه ‌کند. ناصر غانم‌زاده مدیرعامل نیوُ در این مراسم ضمن تشریح امکانات سامانه نیوُ بر این موضوع تاکید کرد که ما می‌خواهیم به همگان کمک کنیم تا مدیریت بهتری بر پول و درآمد خود داشته باشند.

آخرین استارت‌آپ رویداد NegahStars «آسان بورس» بود. محمد زنگنه مدیرعامل شرکت آسان بورس ضمن تشریح فرایند معاملات الگوریتمی در بورس و نحوه عملکرد سامانه این شرکت به تشریح برنامه ها و پروژه‌های پیش روی آسان بورس پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.