کسب عنوان واحد برگزیده ملی توسط شرکت توسعه نوین همراه کیش

بر اساس رأی هیئت‌داوران هجدهمین جشنواره «تولید ملی افتخار ملی»، شرکت توسعه نوین همراه کیش، موفق به کسب عنوان واحد برگزیده ملی در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی در حوزه امنیت اطلاعات و هوش مصنوعی با محصولات “زوم آی دی” و “ملی پس” شد.

هرساله در جشنواره «تولید ملی افتخار ملی» راهکارهای مؤثر به‌منظور تحقق اهداف مقاومتی و نقش بخش خصوصی جهت رونق اقتصادی بررسی شده و تولیدکنندگان برتر ملی، معرفی و تجلیل می‌شوند. امسال نیز این مراسم 28 بهمن‌ماه با حضور مقام‌های عالی کشوری، معاونین وزیر صمت، معاون دادستان کل کشور، مدیران شرکت‌های برگزیده، مدیران ارشد تشکل‌ها و میهمانان در سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

شرکت توسعه نوین همراه کیش، تأمین‌کننده زیرساخت مدیریت هویت دیجیتال با توجه به توسعه و پیاده‌سازی این زیرساخت به‌صورت گسترده در فضای تجارت الکترونیکی کشور، در هجدهمین جشنواره «تولید ملی افتخار ملی» که از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار شد، موفق به کسب عنوان واحد برگزیده ملی در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی در حوزه امنیت اطلاعات و هوش مصنوعی با محصولات “زوم آی دی” و “ملی پس” شد.

شرکت توسعه نوین همراه کیش از جمله شرکت‌های زیرمجموعه گروه شرکت های گرایش تازه کیش (جی.اس.اس) است که مدیرعاملی آن را کیوان ارج برعهده دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.