درگاه پرداخت اینترنتی تاپ جایزه‌دار شد!

در جشنواره از یلدا تا عید نوروز تاپ، فقط کافی است در سایت‌های منتخب، تراکنش اینترنتی انجام دهید و از فرصت برنده شدن جایزه‌های متنوع در لحظه بهره‌مند شوید.

در این جشنواره جذاب تجارت الکترونیک پارسیان، علاوه بر خرید اینترنتی سریع، ساده و امن از طریق درگاه پرداخت تاپ، با دریافت کد شانس در رسیدهای پرداخت، می‌توانید بدون انتظار در قرعه‌کشی آنلاین شرکت کنید و جایزه بگیرید.

کد شانس چیست؟

کد شانس بعد از پرداخت در درگاه اینترنتی تجارت الکترونیک پارسیان بر روی رسید نمایش داده خواهد شد. مدت اعتبار این کد 48 ساعت است. بعد از گذشت این زمان با اولین خرید مجدد ازدرگاه، کد جدید دریافت می‌کنید و امتیازت قبلی شما نیز حفظ خواهد شد.

نحوه شرکت در قرعه‌کشی

این جشنواره از یلدا  تا عید نوروز 1400 برگزار می شود .پس از دریافت کد شانس وارد صفحه اصلی جشنواره شوید تا هم امتیاز خود را ببینید و هم با وارد کردن کد شانس در قرعه‌کشی شرکت کنید. با وارد کردن شماره کارتی که از طریق درگاه اینترنتی تجارت الکترونیک پارسیان خرید کرده‌اید، می‌توانید امتیاز خود را مشاهده کنید. این قرعه‌کشی به صورت آنلاین و در لحظه انجام می‌شود.

امتیاز خود را بیشتر کنید

هر بار که از درگاه اینترنتی تجارت الکترونیک پارسیان پرداخت انجام می‌دهید در ساعت‌های منتخب، امتیاز شما افزایش پیدا خواهد کرد. فراموش نکنید که باید ازهمان کارت بانکی قبلی استفاده کنید.

جوایز شگفت‌انگیز «جشنوراه از یلدا تا نوروز»

کنسول بازی play station 5،  گوشی سامسونگ A50، کدهای تخفیف 1.000.000 تومانی از دلینو، کدهای تخفیف 1.000.000 تومانی برای خرید لباس از بانی مود، بلیت سینمای VIP  ایران مال و هزاران کد تخفیف از سایت‌های منتخب بخشی از جوایز «جشنوراه از یلدا تا نوروز» است.

سایت‌های منتخب کدامند؟

  • فروشگاه‌ اینترنتی گوشی شاپ
  • فروشگاه‌ اینترنتی بانی مود
  • فروشگاه‌ اینترنتی دیجی‌کالا
  • فروشگاه‌ اینترنتی دلینو
  • فروشگاه اینترنتی کیک خونه
  • سایت اینترنتی ایران تیکت
  • سایت اینترنتی ایرانسل
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.