در «ملی شو 4» چه خبر بود؟

بزرگترین رویداد سالانه بانک ملی ایران تحت عنوان «ملی شو» با رونمایی و معرفی جدیدترین محصولات فناورانه این بانک در عرصه «بانکداری دیجیتال» دوشنبه برگزار شد.

محمد رضا حسین زاده، مدیر عامل بانک ملی در «ملی شو 4» با بیان این که این رویداد، محلی برای عرضه تازه ترین خدمات بانک در حوزه بانکداری دیجیتال و نمایش پیشرفت های واقعی در این زمینه است، افزود: در شرایطی که کشور با مشکل پاندمی کرونا مواجه است، دو محصول جدید بانک ملی ایران به خوبی می تواند به قطع زنجیره این بیماری منحوس کمک کند.

وی «ملی پلاس» را نمونه قطعی محصولات مرتبط با آینده بانکداری در جهان خواند و با ابراز خرسندی از این که چنین محصولی اکنون در «ملی شو 4» رونمایی می شود، خاطرنشان کرد: موسسه معتبر تحقیقاتی و مدیریتی مکنزی به تازگی تاکید کرده که آینده نظام بانکی جهان، نمونه ای مشابه «ملی پلاس» خواهد بود.

حسین زاده با اشاره به این که کارشناسان این بانک بیش از یک سال و نیم بر روی این پروژه تحقیق کرده اند، اظهار کرد: «ملی پلاس» در ورودی شعبه با انواع سامانه های بانکداری الکترونیک خدمات دهی می کند و در ادامه، همه انواع مشاوره های بانکی، بورسی، مالی، مالیاتی، ارزی و … را به مشتریان ارائه خواهد کرد.

به گفته وی، چیدمان نوین و جوان پسند این شعبه باعث جلب نگاه مشتری و تغییر نگاه او به بانک خواهد شد و می تواند روابط تازه ای میان بانک و مشتری را رقم بزند.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین «شعبه دیجیتال» را دیگر محصول یکتای این بانک خواند که مشتری را به طور کامل از حضور در شعبه فیزیکی بی نیاز می کند، بدون این که در خدمت رسانی به او اختلالی ایجاد شود.

حسین زاده با اشاره به کمک های شخص وزیر و معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور کمک به راه اندازی این پلتفرم، افزود: برای فعال شدن شعبه دیجیتال، قوانین و دستورالعمل های خاصی لازم بود که همه مقام های مسئول به این منظور، بانک ملی ایران را یاری کردند.

  از ارائه تسهیلات خُرد در قالب کارت اعتباری تا درخواست وام بدون نیاز به حضور در شعب

وی با اشاره به این که در «شعبه دیجیتال»، همه فرایندها از جمله احراز هویت، امضا و خرید سفته به صورت غیرحضوری ارائه می شود، گفت: حتی افتتاح حساب در این شعبه نیز غیرحضوری است که می تواند بسیاری از آسیب های ناشی از مراجعه مشتری به شعبه از جمله تردد در سطح شهر، انتقال بیماری ها و … را کاهش دهد.

حسین زاده بانک ملی ایران را سازمانی نوآور و یادگیرنده خواند که به دنبال کسب دانش روز دنیا و تبدیل آن به فناوری است و ادامه داد: بانک ملی ایران در طول سه دوره پیشین رویداد ملی شو نیز پیشتازی خود در ارائه محصولات نوآورانه را نشان داده و از این پس نیز همین روند را ادامه خواهد داد.

در رویداد بزرگ «ملی شو 4» بانک ملی ایران، 10 محصول نشان بانک، نشان اعتباری، زرنشان، امضا دیجیتال، کیف پول، باجه آنلاین، ملی بازار، ملی پلاس، چاپخانه دیجیتال و نشان ریال رونمایی شدند.

آشنایی بیشتر با محصولات جدید بانک ملی 

معمارنژاد در «ملی شو 4»: به عنوان نخستین بانک، نقشه راه بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران تایید شد

در ادامه  عباس معمارنژاد در «ملی شو 4» با قدردانی از خدمات بانک ملی ایران در حوزه تولید محصولات و ارائه خدمات مبتنی بر بانکداری دیجیتال، اظهار کرد: در شرایطی که همه خدمات جهان و اقتصاد کشورها به سمت هوشمندی و دیجیتالی شدن حرکت می کند، نظام بانکی نیز به عنوان پایه ارائه خدمات مالی نباید از این روند عقب بماند.

وی با اشاره به این که از سال 1397 موضوع بانکداری دیجیتال به صورت جدی در وزارت امور اقتصادی و دارایی پیگیری شده است، از این که بانک ملی ایران پیشتاز پیاده سازی این پروژه بوده است، تشکر و خاطرنشان کرد: انقلاب صنعتی چهارم در حال رخ دادن است و در آن همه امور به سمت دیجیتالی شدن حداکثری حرکت خواهد کرد.

  با جدیدترین محصولات بانک ملی ایران در ملی شو 4 آشنا شوید

معمارنژاد با بیان این که در تحول بانکی دیجیتال، محصولات متناسب با نیاز و تجربه مشتری طراحی می شود، اظهار کرد: حتی در آینده نه چندان دور، موسسات غیرمالی نیز خدمات مالی و بانکی به مشتریان ارائه خواهند کرد.

او بانک های آینده را شرکت های فناورانه و دارای پروانه بانکداری خواند و با بیان این که «ملی پلاس» را می توان نمونه ای از این نوع بانکداری خواند، اظهار کرد: ارائه خدمات بانکداری دیجیتال در محیط فیزیکی، اقدامی جدی در مسیر بانکداری آینده است.
معاون وزیر اقتصاد با بیان این که اکنون باید در کنار اینترنت اشیا به اینترنت رفتارها نیز توجه کرد، گفت: باید بر اساس داده ها، رفتار مشتری را بشناسیم، تحلیل کنیم و بر اساس آن خدمات ارائه کنیم.

وی همچنین استقلال از مکان با استفاده از ابزارهای بانکداری دیجیتال و نیز هوشمندسازی کسب و کارها را الزامی خواند و گفت: تازه ترین اطلاعات نشان می دهد نه تنها مبلغ و تعداد تراکنش های شاپرکی در کل نظام بانکی افزایش قابل توجهی یافته، بلکه تا 92 درصد تراکنش ها در بانک ملی ایران نیز به صورت غیرحضوری انجام می شود و این به معنای اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی و دیجیتال است.

در ادامه چند عکس از این رویداد می‌بینیم:

ملی شو

ملی شو 4

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.