داتین در دو عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت دانش‌بنیان داتین، به‌عنوان شرکتی پیشرو در حوزه تولید نرم‌افزار از کارشناسان توسعه راهکارهای مانیتورینگ و کارشناسان استانداردهای امنیتی دعوت به همکاری می‌کند.

ایجاد سرویس‌های مانیتورینگ، نگهداری سیستم‌های مبتنی بر سیستم‌ عامل لینوکس و آن‌کال بودن از جمله وظایف فردی است که تمایل دارد به‌عنوان کارشناس توسعه راهکارهای مانیتورینگ در داتین استخدام شود. او باید برای برعهده گرفتن این عنوان شغلی، مهارت‌هایی نیز داشته باشد؛ از جمله اینکه مسلط به سیستم عامل لینوکس در سطح IPIC و نرم‌افزار مانیتورینگ Zabbix بوده و توانایی نوشتن Bash Script را داشته باشد.

کارشناس استانداردهای امنیتی (ISMS، BCMSو …) داتینی نیز باید مهارت‌ها و وظایفی به این قرار داشته باشد؛ تهیه مستندات مورد نیاز براساس الزامات استانداردها، تهیه قالب مستندات، پرسشنامه‌ها و راهنماها برای جمع‌آوری داده‌ها به‌صورت مکتوب، انجام ممیزی داخلی در دامنه پوشش تعریف‌شده براساس الزمات استانداردها و … بخشی از وظایف کارشناس استانداردهای امنیتی است. درخصوص مهارت‌ها نیز باید به مواردی چون آشنایی با چارچوب‌ها و استانداردهای امنیتی و مدیریت تداوم کسب‌وکار، تولید محتوا و مستندسازی، جمع‌آوری اطلاعات با روحیه تحقیق و توسعه اشاره کرد.

اگر می‌خواهید در این عناوین شغلی مشغول به کار شوید، به سایت داتین به آدرس WWW.DOTIN.IR مراجعه و رزومه خود را برای این شرکت، ارسال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.