فیلم / روش تبدیل اعتبار کیف پول الکترونیکی به پول نقد!

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کیف پول الکترونیکی تان شارژ و پراعتبار باشد ولی برای یک برگ اسکناس به مشکل بخورید.

با به‌وجود آمدن کارت‌ها و اپلیکیشن‌های بانکی و پرداختی، کیف پول الکترونیکی جای کیف پول‌های قدیمی و اسکناس را گرفت. حالا کمتر جیبی پیدا می‌شود که داخل آن اسکناس وجود داشته باشد.

کیف پول‌های الکترونیکی با همه مزایایی که در سرعت، سهولت و امنیت در پرداخت دارند، باعث می‌شوند دسترسی به پول نقد کاهش پیدا کند آنهم در زمانیکه هنوز هم افراد و کسبه‌هایی پیدا می‌شوند که فقط پول نقد را قبول می‌کنند.

از این به بعد به راحتی می‌توانید از کیف پول الکترونیکی‌تان در اپلیکیشن بام، بله یا ایوا، اعتبارتان را به اسکناس تبدیل کنید.

فقط کافی است به یکی از کیوسک‌های خودگردان (CRS)  بانک ملی که لیست جانمایی آنها در این لینک وجود دارد مراجعه کنید و هر بخشی از پول‌تان را  از کیف پول و کیوسک به اسکناس تبدیل کنید.

دریافت وجه نقد از دستگاه خودگردان و موجودی کیف پول

برای دریافت وجه نقد از دستگاه خودگردان و موجودی کیف پول ابتدا مبلغ مدنظر را در اپلیکیشن کیف پول الکترونیکی وارد کرده و سپس به یکی از دستگاه‌های خودگردان مراجعه کرده و از بخش خدمات بدون کارت، گزینه کیف پول الکترونیکی را انتخاب می‌کنید. کد نمایش داده شده بر روی دستگاه خودگردان را اسکن می‌کنید، سپس گزینه تایید اطلاعات بر روی ایلیکیشن را انتخاب کرده و وجه نقد را دریافت می‌کنید.

این یعنی رفت و برگشت بین نوستالوژی و تکنولوژی تا همه مردم کم کم آماده ورود به دنیای تمام دیجیتال شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.