دریافت لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی توسط پلتفرم برداشت مستقیم از حساب

در جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی، ” پلتفرم برداشت مستقیم ” موفق به دریافت لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی در سال 1399 شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی دانشگاه صنعتی شریف، هر ساله از سوی دفتر توسعه فناوری و نوآوری ­های صنعتی شریف (تکنوشریف) برگزار می­ گردد و پس از رصد محصولات نوآورانه ­ی شرکت­­ ها و سازمان­ های بزرگ، آن­ها را در 6 فاز و بر اساس مدل­ های مرجع جهانی stage_gate  ارزیابی می ­­کند.

اختتامیه  پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی روز چهارشنبه 13 اسفند ماه در دانشگاه صنعتی شریف، با حضور مدعوینی از معاونت علمی ریاست جمهوری، اساتید دانشگاه، متخصصان حوزه نوآوری و مدیران ارشد شرکت­ های نوآور سال 1399 برگزار شد.

امسال در پنجمین دوره از این جشنواره، پلتفرم برداشت مستقیم از حساب (Direct Debit ) شرکت داده ورزی سداد، به عنوان یک محصول نوآورانه، در میان بیش از 200 محصول، موفق به دریافت لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی در سال 1399  شد.

در این مراسم 22 محصول نوآورانه شرکت ­های بزرگ صنعتی و خدماتی،  پس از بررسی در کمیته ارزیابی جشنواره و تأیید کمیته علمی متشکل از اساتید دانشگاه و متخصصین حوزه نوآوری که امتیاز مورد نظر را کسب کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.