بازدید عضو هیئت‌مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران و گروه سداد از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو

شنبه 16 اسفندماه 1399، عضو هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران به‌‎همراه مدیران عامل شرکت‌های گروه داده‌ورزی سداد، از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

این بازدید با حضور مسعود خاتونی عضو هیئت‌مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، حبیب‌الله خالصی مدیرعامل شرکت پارس تکنولوژی سداد، مهدی علی‌آقایی رییس اداره توسعه سیستم‌ها، مازیار وطنی سرپرست اداره شبکه و زیرساخت، مجید ترکمان معاونت سخت‌‌افزار اداره مدیریت عملیات بانکی بانک ملی ایران، حسن خوشه‌چین مشاور مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد و محمد مظاهری مدیرعامل، حمید همتی قائم‌مقام مدیرعامل، جمشید آزاده معاون امور مشتریان و فروش، امید شاهرخی معاون توسعه محصول سخت‌افزار، مهدی بردابرد مدیر فروش راهکارهای بانکی، غزاله‌سادات طباطبایی مدیر فروش راهکارهای پرداخت و احد عرب مدیر تولید سخت‌افزار شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

در ابتدای این بازدید مهدی بردابرد و غزاله‌سادات طباطبایی ضمن خوشامدگویی به مهمانان در ارائه‌ای مشترک، به معرفی شرکت توسن‌تکنو و راهکارهای بانکی و پرداخت الکترونیک تولیدشده توسط آن پرداختند. مرور تجارب عملیاتی این شرکت در پیاده‌سازی راهکارهای جامع برای بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک بزرگ و مطرح کشور بخش دیگری از این ارائه بود.

مدیران ارشد بانک ملی ایران و گروه سداد سپس با ورود به بخش فنی و مهندسی توسن‌تکنو از نزدیک با محصولات در دست طراحی توسط متخصصان این بخش آشنا شدند. بازدید از بخش جدید تعمیرات پایانه‌های پرداخت الکترونیک، بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید و آشنایی با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورد استفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی بخش بعدی این برنامه بود.

در ادامه خط پیش‌مونتاژ و سپس خط‌های اصلی تولید کارتخوان‌ پرداخت الکترونیک D210 و خودگردان‌های بانکی سالنی و دیواری توسن‌تکنو مورد بازدید قرار گرفت و بازدید از انبار قطعات و همین‌طور محصولات تولیدی در حوزه پرداخت الکترونیک و بانکی، بخش پایانی این برنامه بود.

این بازدید در حالی صورت گرفت که بانک ملی ایران، گروه سداد و توسن‌تکنو طی دو سال گذشته همکاری‌های مشترک بسیاری را در راستای پیاده‌سازی و عملیاتی‌نمودن راهکارهای نوین و فناورانه بانکی و پرداخت الکترونیک آغاز نموده‌اند. نصب و راه‌اندازی راهکار جامع دریافت و پرداخت وجه نقد برای بانک ملی ایران در بیش از 850 نقطه از کشور طی دو سال گذشته،‌ بخشی از همکاری‌های مشترک توسن‌تکنو با این بانک بزرگ کشور بوده است. این در حالی است که در رویداد اخیر ملی‌شو 4 و طی همکاری مشترک با گروه شرکت‌های سداد، از راهکار دریافت و پرداخت وجه نقد مبتنی بر کیف پول الکترونیکی از طریق خودگردان نیز رونمایی شد.

در ادامه تصاویری از این بازدید قابل مشاهده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.