ایران کیش در کنار بانک صادرات در نمایشگاه کتاب 99

ایران کیش امسال در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از اول تادهم بهمن ماه برگزارشد در کنار بانک صادرات و وزارت ارشاد از طریق در گاه های پرداخت این شرکت امکان خرید کتاب به صورت مجازی را در اختیار مردم قرارداد .

وحید مهدوی مدیر پروژه بانک صادرات ایران کیش در اینباره گفت: از طریق درگاه ایران کیش هزاران تراکنش در نمایشگاه مجازی کتاب انجام شد.

وی اضافه کرد: برای ارائه خدمات بهتر، سرویس استعلام تراکنش برای دست اندرکاران نمایشگاه فعال و با کمک سامانه MRS امکان رصد گزارش ها و عملکرد روزانه چه از لحاظ مبلغی و تعدادی فراهم شد و ایران کیش به صورت حضوری  برای کسانی که کار CRM و ارتباط با مشتری را انجام میدادند کار با سامانه های مختلف را آموزش داد.  پایداری سیستم سرویس دهی دراین مدت از جمله اتفاقات خوبی بود که ایران کیش رقم زد.

مهدوی افزود: امیدواریم بتوانیم در زمینه پرداخت اینترنتی و درگاه پرداخت سرویس های گسترده تر و جامع تری را در سایر نمایشگاه های مشابه ارائه دهیم. آینده این صنعت به سمت پرداخت های غیر حضوری می رود و ما هم محصولات گسترده تری دراین عرصه خواهیم داشت.  ایران کیش ثابت کرده است در این عرصه پیشرو بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.