«وبینار چالش‌های فراگیری امضای الکترونیکی» برگزار می‌شود

گروه مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه خوارزمی با همکاری شورای اجرایی فناوری اطلاعات، «وبینار چالش‌های فراگیری امضای الکترونیکی» را 25اسفندماه، راس ساعت 16 برگزار می‌کند.

کیوان ارج، مدیر عامل شرکت توسعه نوین همراه کیش در رابطه با وبینار چالش‌های فراگیری امضای الکترونیکی گفت: «مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیکی ریشه در دهه 80 تاسیس شد اما تا قبل از شیوع کرونا استفاده از امضای الکترونیکی در زیرساخت‌های هویت دیجیتال کشور بسیار کم‌رنگ بود و تنها در سامانه‌های ثبت املاک از آن استفاده می‌شد. اما رویکرد جدید مبنی بر احراز هویت غیرحضوری و جسارت بانک‌ها برای ارائه تسهیلات غیرحضوری باعث فراگیری استفاده از سرویس‌های احراز هویت دیجیتال‌ شد. این سرویس که های‌تک است در چرخه مدیریت دیجیتال یک سرویس پایه‌ای محسوب می‌شود.»

ارج ادامه داد: «در وبینار چالش‌های فراگیری امضای الکترونیکی که فردا با حضور افرادی از بانک مرکزی، سازمان فناوری اطلاعات و مرکز ریشه برگزار می‌شود به مسائلی همچون ضرورت مدیریت امضای دیجیتال از سمت نهاده‌های دولتی پرداخته می‌شود. عدم توجه رگولاتوری برای تعریف چارچوب‌های قانونی احراز هویت و تعدد تعاریف از این مفهوم، از جمله محورهای وبینار چالش‌های فراگیری امضای الکترونیکی خواهد بود.»

شرکت در این وبینار رایگان است. برای ورود به وبینار اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.