شرکت Aspiration، کارت‌‎های اعتباری برای کاهش کربن ارائه می‌کند!

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک، شرکت Aspiration، کارت اعتباری به نام Aspiration Zero ارائه کرده است که از دانه ذرت تهیه شده است. این کارت اعتباری، با استفاده منظم، به صورت خودکار، میانگین مردم آمریکا را با بازپرداخت نقدی پاداش به وضعیت خنثی کربن می‌رساند.

اعضا از طریق اپلیکیشن Aspiration، می‌توانند پیشرفت خود را در حذف ردپای کربن ببینند. هر ماه که یک کاربر به کربن صفر برسد، Aspiration، تا 1% روی همه خریدها، طبق اطلاعیه‌ای رسمی، به آنها پاداش خواهد داد.

آندره چرنی، یکی از موسسان و مدیر عامل Aspiration در گفت‌وگویی بیان کرد «این تنها کارتی است که برای حفظ زمین به شما پاداش می‌دهد. برای اولین بار، می‌توانید یک ابزار مبارزه با تغییرات آب و هوایی در کیف پول خود داشته باشید.»

لیست انتظار برای کارت Aspiration Zero اکنون در www.aspiration.com/zero قابل دسترس است. به ازای هر ثبت نام در این لیست طی یک مراجعه شخصی، Aspiration تعداد 10 درخت خواهد کاشت. هر بار که این کارت اعتباری مورد استفاده قرار گیرد، Aspiration یک درخت از طریق شرکای بازسازی جنگل‌های جهانی خود خواهد کاشت و با گرد کردن خریدهای مشتری تا نزدیک‌ترین رقم به دلار، او نیز می‌تواند یک درخت بکارد.

با راه‌اندازی این کارت اعتباری، Aspiration اکنون دارای یک اکوسیستم کامل از محصولات Clean Money  شده است که به مشتریان کمک می‌کند سوخت فسیلی را از کارت‌های اعتباری خود حذف کنند و به آنها اجازه می‌دهد اثر خریدهای خود را بر مردم و کره زمین، دنبال نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.