اسنپ قابلیت تسویه‌ حساب در لحظه را برای رانندگانش فعال کرد

اسنپ امکان تسویه حساب در لحظه را راه‌اندازی کرده است.

احتمالاً شما هم به‌عنوان مسافر تاکسی‌های اینترنتی با درخواست کارت به کارت از سوی کاربران راننده مواجه شده‌اید. استدلال اغلب آن‌ها این است که اگر آنلاین پرداخت کنید، پول دیر به حسابشان واریز می‌شود. پیشتر اسنپ به‌صورت روزانه با کاربران راننده‌ی خود تسویه حساب می‌کرد و اکنون امکان تسویه حساب در لحظه را نیز راه‌اندازی کرده است. با استفاده از این قابلیت، درآمد کاربران راننده‌ در کمتر از 5 دقیقه به حسابشان واریز می‌شود.

چرا پرداخت آنلاین؟

اغلب مسافران هنگام استفاده از تاکسی‌های اینترنتی ترجیح می‌دهند هزینه‌ی سفرشان را آنلاین پرداخت کنند، اما گاهی کاربران راننده درخواست پرداخت نقدی یا کارت به کارت را مطرح می‌کنند. این روزها بیشتر ما پول نقد همراه نداریم و اگر هم داشته باشیم یا پول خُرد نیست یا به دلیل شیوع کرونا ترجیح می‌دهیم دست‌هایمان کمتر با اسکناس تماس داشته باشد.

از سوی دیگر،  اپلیکیشن اسنپ همواره به مسافران توصیه می‌کند از پرداخت کارت به کارت خودداری کنند، زیرا اگر مشکلی در این فرایند به وجود آید، این شرکت امکان پیگیری موضوع را نخواهد داشت. دلیل این مسئله را می‌توانید اینجا مطالعه کنید.

با افزوده شدن امکان تسویه در لحظه، بهترین راه پرداخت هزینه‌ی سفر پرداخت آنلاین است. در این شیوه هم مسافر امکان پیگیری مشکلات مربوط به پرداخت را دارد و هم راننده می‌تواند حساب خود را در لحظه تسویه کند. همچنین در پرداخت‌های آنلاین از شیوع کرونا نیز جلوگیری می‌شود.

آشنایی با تسویه در لحظه

کاربر راننده می‌تواند بین «تسویه در لحظه» یا «تسویه روزانه» یکی را انتخاب کند. اگر تسویه روزانه را انتخاب کند مانند گذشته حساب او روزانه تسویه می‌شود. اما در صورت انتخاب تسویه در لحظه، تا 3 بار در روز می‌تواند درخواست تسویه حساب دهد و در کمتر از چند دقیقه، مبلغ به حساب بانکی او واریز می‌شود. به این ترتیب کاربر راننده 7روز هفته و در هر زمانی می‌تواند با اسنپ تسویه حساب کند.
نقطه‌ی قوت تسویه در لحظه‌ی اسنپ پوشش‌دهی وسیع‌ آن است. در حال حاضر 7 بانک شامل بانک‌های ملی، ملت، سپه، سامان، صادرات، پاسارگاد و شهر که اکثر مردم در یکی از آن‌ها حساب دارند از تسویه حساب در لحظه‌ی اسنپ پشتیبانی می‌کنند و به‌زودی به تعداد این بانک‌ها افزوده خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی تسویه حساب در لحظه‌ی اسنپ به اینجا مراجعه کنید.

برای دانلود اپلیکیشن اسنپ از کلید زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن اسنپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.