ایران کیش 18ساله شد

ایران کیش هجده ساله شد. شرکتی که در بیست و سوم فروردین ماه 82  به ثبت رسید و امروز به عنوان باسابقه ترین شرکت هایی که در صنعت پرداخت فعالیت دارد در راستای ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانه‌های فروش و سایر ابزارهای پرداخت و پذیرش بانک‌ها خدمت می کند.

ایران کیش همواره تلاش داشته به عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های PSP ایران و خاورمیانه با ارائه محصولات جدید و عقد قراردادهای متفاوت در راستای توسعه کمی و کیفی شبکه پذیرندگان خود گام بر دارد.

ایران کیش در حالی در روزهای نخستین سال 1400 ، هجده ساله شدنش را جشن می گیرد که یکی از پرفروغترین دوران خود را  سال گذشته پشت سرگذراند، تحقق سود فراتر از بودجه پیش بینی شده، صعود این شرکت به بازار اول بورس، ارائه محصولات جدیدی مانند پات لایف و همکاری با بانک های مختلف در راستای ارائه خدمات غیر حضوری بانک ها، رشد و صعود در حوزه درگاه های پرداخت و همینطور همکاری های بی سابقه این شرکت با بزرگترین شرکت ها و ارگان های خصوصی و دولتی از جمله اتفاقاتی است که درسال 99 رخ داد.

ایران کیش در سال گذشته اولین شرکت پرداختی بود که ورود قدرتمند در شاپرک 2،  داشت.

این شرکت نخستین شرکتی است که با توجه به طرح جدید بانک مرکزی و استقرار استاندارد بومی شده EMV توسط بانک مرکزی، عملیات پرداخت موفق مبتنی بر این استاندارد را به صورت پایلوت از طریق دستگاه های خود در مقابل دوربینهای خبرنگار شبکه خبر عملیاتی کرد.

به مناسبت هجده ساله شدن ایران کیش البته که حال و هوای این شرکت در بیست و سوم فروردین 1400 نیز متفاوت تر از همیشه بود. در ادامه تصاویری از جشن تولد ایران کیش را مشاهده می کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.