داتین متخصصان نرم‌افزار را از تمام ایران دعوت به همکاری می‌کند

شرکت داتین از همه متخصصان نرم‌افزار (برنامه‌نویس، تحلیلگر و آزمونگر) دعوت به همکاری می‌کند.

داتین یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده راهکارهای کامل و جامع بانکی و بیمه‌ای است که تامین سامانه‌های نرم‌افزاری بانک‌های پاسارگاد، سپه، قرض‌الحسنه رسالت، گردشگری و توسعه تعاون و بیمه‌های پاسارگاد، کوثر باران و حکمت را بر عهده دارد. این شرکت در راستای توسعه همه جانبه در سال‌های آینده، پروژه دورکاری و جذب نیرو از سراسر کشور را زمستان 1399 با تمرکز بر استان خراسان رضوی آغاز کرد و حالا با عبور از محدودیت‌های جغرافیایی، در نظر دارد همه متخصصان نرم‌افزار (برنامه‌نویس، تحلیلگر و آزمونگر) را از تمام ایران دعوت به همکاری کند.

ماهیت فناورانه و دانش‌محور داتین، محیطی را ایجاد کرده تا متخصصان بتوانند در شرکتی فعالیت کنند که فلسفه وجودی آن «توسعه فراگیری مالی» است و در مسیر فراهم کردن دسترسی به خدمات مالی آسان، سریع و امن برای تمام اقشار جامعه تلاش می‌کند. قابلیت اعتماد، نتیجه‌گرایی و انعطاف‌پذیری، برخی از ارزش‌های بنیادین داتین است.

داتین در راستای توسعه بازارهای خود از دو جنبه افزایش مشتریان و توسعه محصولات جدید و فناورانه، افزایش کمی سرمایه انسانی خود را هدف‌گذاری کرده است. این شرکت قصد دارد در راستای این هدف، تعداد همکاران خود را از 900 نفر به دو هزار نفر تا پایان سال 1403 برساند و گستره جغرافیایی محل سکونت همکاران خود را از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اراک و اهواز به تمام ایران توسعه دهد. ما باور داریم که «داتین به توان تمام ایران» می‌تواند افق‌های جدیدی را در صنعت مالی نمایان کند.

اگر شما علاقه‌مند به همکاری با ما هستید، به سایت شرکت داتین مراجعه و رزومه خود را فارغ از محل سکونتتان ارسال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.