همه چیز درباره کارت به کارت از طریق آپ

اپلیکیشن آپ امکان انتقال وجه شتابی از مبداء اکثر بانک‌هـای مهـم به همه بانـک‌هـای کشـور را فراهم کرده است.

دیگر نیاز نیست جهت انتقال وجه یا کارت به کارت کردن پول، به دستگاه خودپرداز بانک مراجعه کنید. اپلیکیشن آپ این امکان را فراهم ساخته است تا از طریق تلفن همراه خود و فقط در چند لحظه به کارت دیگران، پول انتقال دهید. در ادامه روش انتقال وجه با اپلیکیشن آپ را توضیح خواهیم داد.

مرحله اول

برای انتقال وجه کارت به کارت شماره کارت مبدا، کارت مقصد و مبلغ دلخواه انتقال وجه را وارد کنید.

همچنین می‌توانید در صورت تمایل توضیح اینکه انتقال وجه بابت چه کاری است را در بخش توضیحات وارد کنید. این توضیح در رسید انتقال وجه نمایش داده می‌شود.

در حال حاضر سرویس کارت به کارت از مبدا بانک‌های کارآفرین،  توسعه صادرات، ملی، کشاورزی، سپه، شهر، انصار، اقتصاد نوین، حکمت ایرانیان، دی، انصار، ایرن زمین، مسکن، ملت، ملل، نور، مهر ایران، سینا، سرمايه، ایران زمین، توسعه تعاون، آینده، پست بانک، گردشگری، صنعت و معدن، رسالت، سامان، کوثر، خاورمیانه، مهر اقتصاد، قوامین، پارسیان، تجارت و پاسارگاد به مقصد تمامی بانک‌های عضو شبکه شتاب امکان‌پذیر است. سایر بانک‌های مبدا به زودی اضافه افزوده خواهند شد.

مرحله دوم

در این مرحله نام صاحب کارت مقصد به همراه مبلغ نمایش داده می‌شود. برای انتقال وجه کافیست اطلاعات مربوط به کارت مبدا شامل رمز دوم، CVV2 و تاریخ انقضای کارت را وارد کنید و دکمه انتقال را بزنید.

انتقال وجه با اپلیکیشن آپ

مرحله سوم

در صورتی که اطلاعات وارد شده در مراحل قبلی صحیح باشند انتقال وجه به سرعت و آسانی انجام می‌شود و رسید تراکنش برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید تصویر رسید انتقال وجه برای صاحب کارت مبدا ارسال و همچنین بر روی تلفن همراه خود ذخیره کنید.

7 نظرات
  1. فاطمه می گوید

    من همه مراحل رو ب درستی طی میکنم ولی پول انتقال داده نمیشه

  2. سعید می گوید

    مدتی طولانی تمام انتقال های کارت به کارتم را با آپ انجام میدادم و هیچ مشکلی پیش نمی آمد .چند ماهست که کارت هایم در سیستم شاپرک تعریف شده و شاپرک من را تایید کرده .اما هر چه به آپ مراجعه میکنم میگوید کارتت را در سیستم شاپرک تعریف کن که شاپرک برای بار دوم نمیپذیرد .در هر حال چند ماهی است که دیگر با آپ کار نمیکنم .مشکل را هم منعکس کردم .درست پیگیری نکردند و مشکل حل نشد.در هر حال ارتباطم را با آپ قطع کردم.

  3. رضا شم ابادی می گوید

    سلام بزنامه اپ وحذف کردم دوباره نصب کردم تمام تراکنش هام پاک شده چکار باید کنم برگرده تراکنش ها

  4. محمد مهدی رستمی می گوید

    سلام من هیچ چیز نمیتونم توی اپ پرداخت کنم .

    1. ناشناس می گوید

      منم نمیتونم کاری با آپ بکنم نمیره

  5. ناشناس می گوید

    سلام،چند بار کارت به کارت کردم انتقال نداده یا خواستم موجودی بگیرم موجودی هم نداده

  6. فر می گوید

    سلام کارت به کارت با آپ پول به کارت مقصد وارد نمیشه حتی اسمس کم شدن وجه کارت مبدا میاد ولی پولی انتقال داده نمیشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.