یک بانک دیگر به بانک‌های صادرکننده کارت اعتباری سهام عدالت اضافه شد

پیش از این اعلام شده بود که تا آخر اردیبهشت همه بانک‌ها، کارت اعتباری سهام عدالت صادر می‌کنند؛ اکنون طبق اعلام معاون وزیر اقتصاد، یک بانک دیگر به بانک‌های صادرکننده کارت اعتباری سهام عدالت اضافه شده است و سایر بانک‌ها نیز با آمادگی سیستم‌های خود کارت اعتباری سهام عدالت صادر می‌کنند.

دریافت کارت اعتباری سهام عدالت از ۲۵ بهمن پارسال برای مشمولان این سهام فراهم شده است و تاکنون تنها دو بانک ملی و تجارت برای صدور این کارت اعلام آمادگی کرده‌اند که متقاضیان می‌توانند به صورت غیرحضوری کارت خود را دریافت کنند.

پیش از این، معاون وزیر اقتصاد اعلام کرده بود که به جز دو بانک ملی و تجارت سایر بانک‌ها نیز تا اردیبهشت سال جاری کارت اعتباری سهام عدالت صادر می‌کنند.

اکنون، عباس معمارنژاد در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با ایسنا، از صدور کارت اعتباری سهام عدالت توسط پست بانک علاوه بر دو بانک ملی و تجارت خبر داد.

وی افزود: از آنجا که پست بانک شعب و دفاتر زیادی در مناطق روستایی دارد، خیلی از اقشار ضعیف که در این مناطق زندگی می‌کنند، می‌توانند کارت اعتباری سهام عدالت دریافت کنند.

معاون وزیر اقتصاد گفت: سایر بانک‌ها نیز با آماده شدن سیستم‌های مربوطه آن‌ها در این زمینه به مرور زمان به بانک‌های صادرکننده کارت اعتباری سهام عدالت اضافه می‌شوند.

وی در پایان سخنانش تاکید کرد که فرآیند صدور کارت اعتباری سهام عدالت در پست بانک نیز همانند بانک ملی و تجارت به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌شود.

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.