اضافه شدن مراکز واکسیناسیون کرونا به نقشه نشان بدون نیاز به بروزرسانی

در این روزهای حساس که فرآیند واکسیناسیون کووید-19 کم و بیش سرعت گرفته، شناخت نزدیکترین یا بهترین مرکز برای تزریق واکسن اهمیت بالایی دارد؛ در همین راستا نقشه و مسیریاب نشان محل و توضیحات تمام پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا را اضافه کرده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، مکان و آدرس دقیق و شماره تماس مراکز دائم و موقت واکسیناسیون کرونا به پلتفرم نشان اضافه شده و ضمنا نیازی به بروزرسانی اپلیکیشن وجود ندارد.

کاربران متقاضی تنها کافی است در پلتفرم نشان عبارت‌های «واکسیناسیون کرونا» یا «واکسن کرونا» را جستجو کنند تا نزدیکترین مراکز با توجه به محل استقرار آنها نمایش داده شود.
علاوه بر این ویژگی زمان‌های شلوغ و خلوت و تشخیص بهترین زمان برای مراجعه که پیش از این در مراکز خرید و بیمارستا‌ن‌های نقشه فراهم بود، در رابطه با مراکز واکسیناسیون کرونا نیز فعال بوده و کاربران می‌توانند بهترین ساعات را به سادگی تشخیص دهند.

بدون شک با توجه به گستردگی پایگاه‌ها و مراکز تزریق واکسن کووید-19 در کشور، جمع‌سپاری کاربران به بهتر شدن خدمات‌رسانی پلتفرم نشان کمک خواهد کرد و مردم می‌توانند عکس‌ها و نظرات خود در رابطه با هر کدام از مراکز را در نقشه درج نمایند.

ناگفته نماند که اطلاعات اولیه پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا توسط تیم اپلیکیشن ماسک گردآوری شده و بر اساس اطلاعات موجود در بیمارستان‌های علوم پزشکی کشور و گزارشات کاربران افزوده یا اصلاح شده‌اند.

گفتنی است نقشه و مسیریاب نشان در گروه فناپ و مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد توسعه یافته است، تا هم کاربران بتوانند از آن برای امور حمل و نقل روزانه استفاده کنند، هم کسب و کارها و تجارت‌های مختلف از مزایای زیرساختی آن بهره ببرند. این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل دانلود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده
و یا QR کد را اسکن نمایید.

کیو ار کد نشان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.