ارائه خدمات بانکی به مشتریان حقوقی با مباشر بانک ملت

آیا با نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان حقوقی با مباشر بانک ملت اشنایی دارید؟

مباشر ملت سامانه ای است که امکان ارائه خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان حقوقی را با استفاده از نرم افزار موبایلی برای صاحبان حساب و یا کاربران تعریف شده از سوی ایشان فراهم می نماید.

ارائه خدمات بانکی به مشتریان حقوقی با مباشر بانک ملت

ویژگی های مباشر ملت

– ارائه خدمات متنوع بانکی نظیر مشاهده مانده انفرادی و تجمیعی حسابها، مشاهده گردش حسابها، هشدار واریز و برداشت بیش از مبلغ تعیین شده از حسابها، استعلام وضعیت چکها، اعلام چک برگشتی/ انسداد حساب، کمبود نقدینگی و….
– عدم محدودیت در تعداد کابر مباشر تعریف شده از سوی سازمان ها/ شرکتها.
– قابلیت مدیریت کاربران مباشر و تخصیص خدمات دلخواه به هر یک از کاربران مباشر توسط کاربر ارشد مشتری در سامانه محب و یا بانکداری اینترنتی حقوقی.
– امکان محدود سازی کاربران به حسابها و یا خدمات موردنظر توسط کاربر ارشد مشتری.
– امکان تعریف سقف و کف مبالغ مجزا برای هر یک از کاربران برای ارسال پیام و هشدار.
– امکان فعال/ غیرفعالسازی کاربران مباشر توسط کاربر ارشد مشتری.
– امکان ارسال پیامک واریز و برداشت ، کمبود نقدینگی و.. خارج از نرم افزار مباشر.
– ارائه خدمات بانکی/ اطلاعاتی از طریق در دسترس ترین ابزار به کاربران حقوقی به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت مکانی.

فرایند فعالسازی خدمات مباشر ملت

– برای فعالسازی خدمات مباشر، تعریف کاربران، دریافت کدکاربری و گذرواژه اولیه ورود به برنامه، تخصیص انواع خدمات به کاربران و…نیازی به مراجعه به شعب بانک نمی باشد. این امر توسط کاربر ارشد مشتری (ادمین) در سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی و یا سامانه محب صورت می پذیرد.

– کاربر ارشد(ادمین) سازمان/ شرکت متقاضی در سامانه فوق الذکر به زیرسامانه”مدیریت خدمات مباشر”دسترسی دارد. فرایند کلی فعالسازی خدمات مباشر، تعریف کاربران، تولید کدکاربری و رمزعبور اولیه، تخصیص خدمات مباشر و… در سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی و یا سامانه محب به شرح تصویر زیر می باشد:

 ارائه خدمات بانکی به مشتریان حقوقی با مباشر بانک ملت
– کاربران مباشر تعریف شده در سامانه بانکداری اینترنتی حقوقی و یا محب می توانند پس از دریافت و نصب نرم افزار موبایلی مباشر ملت از لینک های فوق و با استفاده از کدکاربری و رمزعبور اولیه ارائه شده توسط کاربر ارشد مشتری،  نسبت به فعالسازی و تغییر رمز عبور اولیه اقدام نمایند. با ورود به سامانه، امکان استفاده از خدمات مباشر تخصیص داده به ایشان فراهم خواهد شد.

نکات امنیتی

1- نرم افزار مباشر ملت را صرفا از پورتال اینترنتی بانک ملت به آدرس (www.bankmellat.ir) دریافت نمایید.
2- مسئولیت حفاظت از نام کاربری و گذرواژه ورود به مباشر ملت بر عهده کاربر است. گذرواژه را در فواصل زمانی معین (حداقل هر سه ماه یکبار) و همچنین بنا به ضرورت تغییر دهید.
3- همواره از بروز بودن نسخه نرم افزار مباشر ملت خود اطمینان حاصل نمایید.
4- حتی الامکان هنگام اتصال به شبکه های بی سیم رایگان و عمومی، از مباشر ملت استفاده ننمایید.
5- گوشی تلفن همراه خود را طوری تنظیم نمایید که در فواصل زمانی کوتاه مدت با استفاده از روش های امنیتی (Password, Pattern, Pin و …) قفل گردد.
6- در موارد سرقت و یا مفقود شدن گوشی تلفن همراه خود، فراموشی و یا افشاء گذرواژه، واگذاری و یا تغییر شماره موبایل، کاربر بایستی در اسرع وقت مراتب را جهت غیرفعال سازی کاربر و یا تغییر گذرواژه به کاربر ارشد شرکت/ سازمان متبوع خود اعلام نماید.
7- پیش از فروش یا واگذاری گوشی تلفن همراه خود و یا قطع همکاری با شرکت/سازمان متبوع خود، نرم افزار مباشر ملت را از روی آن حذف (uninstall) نمایید.
8- از در اختیار قراردادن خدمات مباشر ملت خود برای سایر اشخاص خودداری نمایید. مسئولیت جبران خسارت و زیان ناشی از  هر گونه سوء استفاده از خدمات مباشر بر عهده کاربر است.
9- هرگونه درخواست اطلاعات بانکی و یا انجام عملیات بانکی از سوی کاربر به منزله درخواست و عملیات بانکی شرکت/ سازمان متبوع شما تلقی می گردد. مسئولیت هر گونه اشتباه و خطا در انجام عملیات بانکی بر عهده کاربر می باشد.
10- کاربر متعهد به استفاده از خدمات مباشر ملت مطابق با راهنمای کاربری، پیام ها و دستورالعمل های اعلامی از سوی بانک می باشد. چناچه کاربر شرایط و مقررات بانک را رعایت ننماید، بانک مى‌تواند علاوه بر موارد قانونى (نظیر انجام تراکنش و یا دسترسی های غیرمجاز یا استفاده از دستگاه های موبایل آلوده به برنامه های مخرب و غیرایمن)، هر زمان و بدون اطلاع قبلى، خدمات کاربر را غیر فعال نماید.
11- تمامی حقوق ناشی از مالکیت و برند مباشر ملت برای بانک ملت محفوظ است. جبران خسارت و زیان ناشی از هرگونه کپی برداری، دستکاری، ویرایش، صدمه و سوء استفاده از مباشر ملت بر عهده کاربر خواهد بود.
منبع بانک ملت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.