هر فرد چند کارت هدیه می‌تواند بگیرد؟

سقف صدور کارت هدیه در تمام بانک‌ها معادل دو میلیون تومان است که با مراجعه به کیوسک، هر فرد در طول شبانه روز می‌تواند پنج کارت هدیه دریافت کند اما شرایط و میزان دریافت این کارت با مراجعه به شعب بانک‌ها متفاوت است.

این اواخر گفته‌هایی از سوی مشتری یک بانک خصوصی مطرح شد که برای دریافت ۱۰ کارت هدیه به شعبه‌ مراجعه کرده اما موفق به دریافت آن نشده است.

دریافت پنج کارت هدیه در شبانه روز

پس از طرح این موضوع، پیگیری‌ها نشان داد که در هر شبانه روز هر فرد حقیقی با مراجعه به کیوسک بانک‌ها می‌تواند معادل پنج کارت هدیه دریافت کند.

همچنین، در برخی از موسسات اعتباری دریافت وجه برای صدور کارت هدیه به صورت غیرشتابی امکان پذیر است اما کارت هدیه‌ای که بدون مراجعه به شعب و غیر حضوری صادر می‌شود برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های احتمالی پنج روز بعد از صدور امکان انجام تراکنش دارد.

علاوه براین، طبق آخرین بخشنامه بانک مرکزی سقف صدور کارت هدیه معادل دو میلیون تومان است.

اما برای پاسخ به اینکه آیا مراجعه حضوری به شعب برای دریافت کارت هدیه در طول شبانه روز با محدودیتی از نظر تعداد مواجه است یا خیر؟ بانک شهر به ایسنا توضیح داد که محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و فردی که نتوانسته است، ۱۰ کارت هدیه دریافت کند ممکن است به شعبه‌ای مراجعه کرده باشد که سیستم آن قدیمی بوده است و نمی‌توانسته این تعداد کارت را صادر کند.

از سوی دیگر، طبق اطلاعات دریافتی اگر درخواست صدور کارت هدیه در شعبه از پنج تا بیشتر شود، باید کارمند بانک به خزانه نامه بزند تا میزان مورد نظر صادر شود که مقداری زمان می‌برد این فرآیند طی شود.

البته این نکته حائز اهمیت است که صدور تعداد کارت هدیه در بانک‌های مختلف متفاوت است.

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.