نشست هم اندیشی مدیران گروه فن آوا با نمایندگان سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد

عصر دوشنبه ۱۰ خرداد، نشست هم اندیشی مدیران هلدینگ فن آوا با نمایندگان سهامداران حقیقی و حقوقی در دفتر مرکزی گروه فن آوا برگزار و زمینه های توسعه عملکرد این شرکت بررسی و برنامه های پیش رو مورد بحث و بررسی و مشورت گروهی قرار گرفت.

دکتر نائینی مدیرعامل گروه فن آوا با تاکید بر تقویت ارتباط میان مدیران و سهامداران این شرکت گفت: شنیدن صدای سهامداران و نکات و موضوعات مدنظر آن‌ها همیشه باور مدیران این هلدینگ بوده و ما همیشه تلاش کردیم گوش شنوایی برای ذی نفعان و سهامداران این مجموعه باشیم.

وی همچنین افزود: با تلاش های فراوان امسال توانستیم مجمع را در زمان مقرر برگزار نماییم که این اهم از نکات فراموش شده سال های پیش بوده است. همچنین از نظر اقتصادی رشد بسیار قابل قبولی را تجربه کردیم ، که عینیت آن را در سودآوری اکثر شرکت های این هلدینگ نمایان گردید و خروج از ضرر و زیان برخی شرکت ها از جمله دستاوردهای مجمع سال گذشته بود.

در ادامه ی این نشست سهامداران حقیقی و حقوقی با بیان نکات و نقطه نظرات خود و با اشاره بر روند مناسب سال گذشته و جاری در مسیر رشد و توسعه فعالیت های اقتصادی، بر افزایش سرمایه و توسعه کسب و کار گروه فن آوا در جهت افزایش سودآوری و رونق و بهبود شرایط در بازار سهام تاکید داشته و پیرامون موانع این مهم در مسیر تصویب نهایی طرح افزایش سرمایه به گفتگوی پرداختند.

 

منبع گروه فن آوا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.