دریافت وام بدون ضامن از بانک مهر ایران با امتیاز اعتباری

با خدمات جدید بانک مهر ایران، برای دریافت تسهیلات نیازی به ضامن ندارید. نحوه دریافت وام بدون ضامن از بانک مهر ایران در ادامه آمده است.

ممکن است برای بسیاری از مردم که با سختی در تأمین تضامین روبه‌رو هستند، این پرسش پیش آمده باشد که چرا بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به مشتریان خود تضامین متعددی را طلب می‌کنند که بعضاً تأمین آن از عهده مشتری خارج است؟

دریافت وام بدون ضامن از بانک مهر ایران با امتیاز اعتباری

گفتنی است دریافت تضامین از سوی بانک‌های مختلف برای پرداخت تسهیلات به مشتریان، تابع قوانین و مقررات شبکه بانکی کشور است؛ با این حال بانک مهر ایران در چارچوب همین قوانین و مقررات راهکارهایی را در پیش گرفته که شرایط دریافت تسهیلات را برای مشتریانش آسان‌تر می‌کند و حتی در شرایطی مشتریان این بانک می‌توانند بدون ارائه ضامن از تسهیلات قرض‌الحسنه این بانک استفاده کنند.

خدمتی جدید بر بستر همراه‌بانک

بانک مهر ایران در راستای گسترش ابزارهای بانکداری نوین، خدمتی جدید را بر بستر همراه‌بانک خود ارائه کرده است. این بانک که پیش از این افتتاح حساب آنلاین و همچنین درخواست تسهیلات آنلاین را بر بستر وب‌سایت و همراه‌بانک خود ارائه کرده بود، مدتی است امکان درخواست تسهیلات بدون ضامن را نیز روی نرم‌افزار همراه‌بانک خود ایجاد کرده است.

در این روش که بر مبنای امتیاز اعتباری مشتری است، متقاضی دریافت تسهیلات، نیازی به ارائه ضامن ندارد و در صورتی که امتیاز اعتباری وی اجازه دهد، خودش ضمانت تسهیلات دریافتی را بر عهده گرفته و تنها با ارائه یک برگه چک می‌تواند تسهیلات مورد نظر را دریافت کند.

مشتریان بانک مهر ایران می‌توانند در صفحه نخست نرم‌افزار همراه‌بانک وارد بخش تسهیلات شوند. در این بخش مشتریان می‌توانند تسهیلات دریافتی خود و اطلاعات مربوط به اقساط باقی‌مانده اعم از تعداد، مبلغ و موعد سررسید را مشاهده کنند. گزینه‌ای با عنوان درخواست تسهیلات آنلاین نیز در این صفحه وجود دارد که با انتخاب آن، کاربر وارد بخشی می‌شود که می‌توان تقاضای تسهیلات آنلاین را انتخاب کند. پس از این نوبت به انتخاب شعبه و حسابی می‌شود که فرد می‌خواهد بر مبنای آن وام قرض‌الحسنه دریافت کند.

در مرحله بعد وضعیت مشتری از نظر اقساط معوق یا چک برگشتی سنجیده می‌‌شود. بارگذاری مدارک مرتبط با هویت مشتری، شغل و محل سکونت وی در مرحله بعد انجام می‌‌شود. به همین ترتیب مشتری مراحل بعدی را نیز روی همراه‌بانک خود طی می‌کند. در صورتی که گردش حساب و امتیاز اعتباری وی اجازه دهد، تسهیلات به وی پرداخت می‌شود و مشتری پیش از آن تنها لازم است یک فقره چک صیادی را به‌صورت حضوری یا از طریق پست به شعبه مورد نظر برساند.

منبع بانک مهر ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.