صندوق فروشگاهی اندرویدی چیست و چه مزایایی دارد؟

صف‌های طولانی در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، سردرگمی صندوقداران و کلافه‌ شدن مشتری‌ها، عواملی تأثیرگذار در تهیه صندوق‌های فروشگاهی بوده‌اند. با ورود این صندوق‌ها به هر فروشگاه، محاسبه‌های دستی و زمان‌بر جای خود را به محاسبه‌های دقیق و ساده داده‌اند.

صندوق فروشگاهی را می‌توان نقطه عطف هر کسب‌و‌کاری در نظر گرفت. یکی از بهترین روش‌های بهبود ارائه خدمات به مشتریان، یافتن راهی برای پرداخت آسان است. صندوق فروشگاهی باعث ایجاد محیطی ایده‌آل برای مشتریان می‌شود و لذت خرید و انجام تراکنش را برای آن‌ها به وجود می‌آورد. صندوق فروشگاهی اندرویدی که همانطور که از نام آن پیدا است بر پایه سیستم‌عامل اندروید می‌باشد، دستگاهی ایده‌آل برای بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده به مشتریان محسوب می‌شود. صفحه نمایش لمسی این نوع صندوق فروشگاهی یک راه عالی برای ارتقاء کسب‌و‌کار به شمار می‌رود و وسیله‌ای مبتنی بر فناوری روز است. صندوق فروشگاهی اندرویدی، تراکنش‌های مختلف را به آسانی مورد پردازش قرار داده و صورتحساب‌های دقیقی از معامله‌های روزانه را ارائه می‌دهد.

بی شک همه ما هنگام مراجعه به فروشگاه‌های بزرگ و کوچک، صندوق‌های فروشگاهی و گاهی هم صندوق‌های فروشگاهی اندرویدی را مشاهده کرده‌ایم. تمامی این صندوق‌ها دارای یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هم هستند که برای برخی نیازهای مجموعه از قبیل ثبت خرید و فروش (که به صورت روزانه انجام می‌گیرد)، ثبت هزینه‌ها و کنترل موجودی‌های انبار فروشگاه، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صف‌های طولانی در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، سردرگمی صندوقداران و کلافه‌شدن مشتری‌ها، عواملی تأثیرگذار در تهیه صندوق‌های فروشگاهی بوده‌اند. با ورود این صندوق‌ها به هر فروشگاه، محاسبه‌های دستی و زمان‌بر جای خود را به محاسبه‌های دقیق و ساده داده‌اند.

صاحبین کسب‌وکارها برای تهیه صندوق فروشگاهی باید نیاز مجموعه خود را بشناسند، یعنی بدانند به چه نوع صندوقی و به چه تعداد نیاز دارند. همچنین باید با انواع صندوق‌های فروشگاهی و مزایای آن‌ها آشنایی داشته باشند. در ادامه این مطلب از شاپ، مزایای صندوق فروشگاهی اندرویدی را برایتان بیان می‌کنیم.

۱. استفاده آسان

استفاده از صندوق‌های فروشگاهی اندرویدی بسیار آسان است و کارکنان می‌توانند به راحتی نحوه کار کردن با آن‌ها را یاد بگیرند. صندوق فروشگاهی با صفحه نمایش لمسی خود تجربه لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد و باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود، زیرا دیگر نیازی به داشتن یک ماوس یا صفحه کلید نیست و کار تایپ و حرکت‌های ماوس توسط انگشتان روی مانیتور صورت می‌گیرد.

۲. کاهش خطای انسانی

زمانی که فروشگاه شلوغ است و مشتری‌های زیادی در صف ایستاده‌اند، قطعاً حجم محاسبه‌ها برای صندوقدار بیشتر شده و دقت بیشتری می‌خواهد. در این شرایط،‌ با استفاده از صندوق فروشگاهی اندرویدی و نرم‌افزار حسابداری نصب‌شده می‌توان خطای انسانی را کاهش داد و در بسیاری مواقع به صفر رساند. بی شک وقتی کار به جای روش‌های سنتی و دستی توسط سیستم‌های پیشرفته انجام گیرد، خواه ناخواه خطای انسانی به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد.

۳. ارتباط مداوم با کسب و کار

برای صاحبان مشاغل، ارتباط مستمر با کسب و کاری که اداره می کنند از اهمین ویژه ای برخوردار است. اینجاست که اهمیت نسل جدید صندوق های فروشگاهی بر پایه رایانش ابری روشن می شود. در نتیجه شما می توانید در هر مکان و هر زمانی با کسب و کار خود ارتباط داشته باشید.

نظر پذیرنده همکار شاپ درباره صندوق فروشگاهی E800

۴.ثبت و در دسترس‌بودن اطلاعات فروش

صندوق فروشگاهی اندرویدی یک ابزار مهم و دقیق برای ثبت اطلاعات فروش و تراکنش‌های روزانه به حساب می‌آید. صندوق‌های فروشگاهی با ثبت تاریخچه تراکنش‌ها و فروش کسب‌وکار به شما امکان مدیریت فروش را می‌دهند و در صورت ایجاد مشکلی در امور مالی، می‌توانید نسبت به رفع آن اقدام کنید. این ویژگی صندوق فروشگاهی اندرویدی باعث بهبود بهره‌وری کارکنان و افزایش کیفیت خدمات ارائه‌شده به مشتریان می‌شود. این ویژگی صندوق فروشگاهی از پایگاه داده ای قوی و نرم افزار صندوق نشات می گیرد. زمانی که به داده های مربوط به تراکنش ها دسترسی داشته باشید، می توانید نگاه جامعی به عملیات جاری کسب و کار خود داشته باشید. به عنوان مثال محبوب ترین محصولات موجود در فروشگاه را شناسایی می کنید و از محصولاتی که مورد استقبال مشتریان قرار نمی گیرند کمتر سفارش می دهید.

۵. کاهش خطای تراکنش

به حداقل رساندن خطا در تراکنش ها یکی از اصلی ترین مزیت هایی است که که با استفاده از صندوق فروشگاهی می توانید بدست آورید. نرم افزار اندرویدی نصب شده روی صندوق می تواند از خطاهای رایجی که در سایر دستگاه ها مشاهده می شوند جلو گیری کند و حتی اگر در معاملات خطایی رخ داده باشد، می توان آن را به راحتی اصلاح کرد.

۶. راحتی فرآیند حسابداری

یکی ازنکات مثبت دیگری که در مورد صندوق فروشگاهی می توان به آن اشاره کرد، سهولت حسابداری است. فقط کافی است به جدول فروش نگاه کنید و داده های فروش را تجزیه و تحلیل کنید.

۷. پرداخت سریع و آسان

صندوق‌های فروشگاهی اندرویدی با صفحه نمایش لمسی خود، امکان پرداخت سریع و آسان را فراهم می‌آورند. بدین ترتیب، مشتری‌ها می‌توانند در مدت زمان بسیار کمی،‌ هزینه خرید خود را پرداخت کنند.

۸. کنترل موجودی

موجودی یک فروشگاه باید به طور مداوم به روز شود، زیرا عدم اطلاع از موجودی فروشگاه ممکن است باعث نارضایتی مشتریان و از دست رفتن سود صاحب فروشگاه بشود. صندوق فروشگاهی اندرویدی به شما این امکان را می‌دهد که موجودی فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به راحتی کنترل کنید. زمانی که یک کالا را می‌فروشید و آن را در صندوق فروشگاهی ثبت می‌کنید،‌ این دستگاه به صورت خودکار تعداد موجودی هر محصول را کنترل کرده و مرتباً لیست مربوط به آن را مرتب‌سازی می‌کند.

۹. مدیریت کارکنان

مدیریت کارکنان یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از صندوق‌های فروشگاهی اندرویدی است. شما می‌توانید با بررسی روند فروش، معیار و عملکرد هریک از کارکنان خود را بررسی کنید.

۱۰. صرفه‌جویی در هزینه‌ها

پیش از حضور صندوق‌های فروشگاهی در کسب‌وکارهای مختلف، مدیران مجبور بودند از تعداد پرسنل زیادی برای ثبت فاکتور و رهگیری کالاها در انبارهای مختلف استفاده کنند. همچنین هزینه‌هایی مانند هزینه فاکتور، کاغذ، خودکار و … بسیار زیاد بود. اما حالا با وجود این صندوق‌ها، یک کاربر می‌تواند کار چند پرسنل را به صورت همزمان انجام دهد، سرعت کار بالا رفته و کار دقیق‌تر شده است. بدین ترتیب، بسیاری از هزینه‌ها کاهش یافته و کمک بزرگی به صاحبین کسب‌وکارها شده است.

۱۱. امنیت بالای اطلاعات

وقتی روند ورود و خروج اطلاعات هر مجموعه توسط صندوق‌های فروشگاهی ثبت یا به اصطلاح بایگانی شوند، باعث ایجاد آرامش خاطر مدیر مجموعه می‌گردد. در این صورت، صاحبین کسب‌وکارها به اطلاعات دسترسی دارند و می‌دانند که آن‌ها در جای امنی نگهداری می‌شوند. همچنین مدیران می‌توانند تمامی اطلاعات موجود، گزارش فروش و کالاهای خارج‌شده از فروشگاه را مقایسه کرده و از صحیح‌بودن اطلاعات اطمینان حاصل کنند. در نهایت وجود این سیستم را عامل امنیت مجموعه خود بدانند.

۱۲. قابلیت نصب نرم‌افزارهای اندرویدی

با در اختیار داشتن صندوق فروشگاهی اندرویدی می‌توانید نرم‌افزارهای اندرویدی مورد نیاز کسب‌وکار خود را روی صندوق فروشگاهی نصب کنید.

منبع شاپ
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.