چند هزار تسهیلات در بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت شد؟

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از پرداخت بیش از 733هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در سال گذشته خبر داد.

محمدحسین حسین زاده با تاکید بر اینکه این تسهیلات از تقاضا تا واریز به صورت غیرحضوری پرداخت شده است، گفت: مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت می توانند تمام خدمات بانکی خود را غیرحضوری و در بستر اینترنت دریافت کنند. 

وی به سامانه اعتبارسنجی مرات اشاره کرد و افزود: این سامانه بر اساس اصول علمی مشخص می کند مشتری چقدرتوان بازپرداخت دارد. حسین زاده تعداد اعضای سامانه مرات را سه میلیون و پانصد هزار نفر عنوان کرد و اظهارداشت: این سامانه برای تسهیل در روند اعطای تسهیلات به کار گرفته شده است و هر سال نیز روزرسانی می شود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت همچنین با اشاره به سامانه پیشخوان مجازی رسالت یادآوردشد: پیش از این مشتری برای دریافت هر خدمت بانکی باید به شعبه مراجعه می کرد که با راه اندازی این سامانه هر مشتری می تواند یک شعبه بانکی همراه خود داشته باشد و تمام خدمات خود را به صورت غیرحضوری و از این مجاری دریافت کند. حسین زاده همراه بانک رسالت را از دیگر سامانه های کاربردی این بانک دانست و گفت: تمامی این ابزارها به کارگرفته شده اند تا خدماتی آسان، ارزان، شرعی و در بستری مدرن به اعضای خانواده رسالت واگذار شود.

منبع بانک قرض الحسنه رسالت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.