امضای قرارداد «لاماسو» با مجموعه‌های «ایران‌ هتل‌ آنلاین» و «فلایتیو»

پلتفرم رزرواسیون هتل آنلاین لاماسو که مبتنی بر «سرزمین هوشمند پاد» فعالیت می‌کند و متعلق به هلدینگ فناپ است، در جدیدترین قرارداد خود بازه فعالیت‌اش را گسترش داده است و حالا بخشی از زیرساخت رزرو هتل مجموعه‌های ایران‌ هتل‌ آنلاین و فلایتیو را نیز پوشش می‌دهد.

پلتفرم لاماسو که بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده راهکارهای رزرواسیون برخط هتلی به شمار می‌آید، طی قراردادی تازه با دو پنل شناخته‌شده در زمینه گردشگری، به ایران‌ هتل‌ آنلاین و فلایتیو خدمات می‌رساند.

بر اساس ساختار پیاده‌سازی‌شده در این همکاری، بخشی از سیستم رزرواسیون هتل در وب‌سایت ایران‌ هتل‌ آنلاین به زیرساخت پلتفرم لاماسو منتقل شده و از هفته گذشته به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

علاوه بر این، همکاری مستقیم فلایتیو و لاماسو برای بخش رزرو هتل در سایت یادشده نیز آغاز به کار کرده است و به گفته مدیر فروش لاماسو، به صورت روزانه حداقل پانزده رزرو به ثبت می‌رسد. این در حالی است که شیوع ویروس کرونا در کشور وضعیت گردشگری را به شدت تحت شعاع قرار داده است.

هر دو وبگاه ایران‌ هتل‌ آنلاین و فلایتیو بستری برای سهولت در زمینه رزرو هتل و دریافت سایر خدمات گردشگری در  داخل و خارج از کشور هستند.

گفتنی است لاماسو بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده راهکارهای رزرواسیون آنلاین هتلی است که با کاهش فعالیت مورد نیاز و هزینه‌ها به توسعه کسب‌وکارها کمک می‌کند.

در واقع، لاماسو زیرساختی آنلاین جهت اتصال هتل‌ها و مراکز رزرو کننده است که مزایایی از جمله حفاظت از اطلاعات، اتصال به نرم‌افزار هتل‌داری، بهبود فرآیند رزرواسیون، زیرساخت امن بانکی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و عدالت در پرداخت را به ارمغان می‌آورد.

سرزمین هوشمند پاد، طرح پلتفرم جامع و چندسویه گروه مالی پاسارگاد است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکاناتی گوناگون را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کنید و یا QR کد را اسکن نمایید.

پلتفرم رزرواسیون هتل آنلاین لاماسو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.