‌شارژ کارت مترو و خرید بلیط تک نفره با آپ

سوپر اپلیکیشن آپ امکان شارژ کارت مترو و همچنین خرید بلیت تک سفره مترو و اتوبوسBRT را بدون نیاز به لمس دستگاه‌های شارژ یا ارتباط با سایر افراد فراهم‌ کرده است.

 آپ در‌جهت توجه به سلامت شهروندان و لزوم رعایت بهداشت و جلوگیری از گسترش کرونا، توانسته است خدمات غیرحضوری زیادی را برای کاربران پوشش دهد که خدمات شارژ کارت بلیت مترو و خرید بلیت تک سفره نیز در همین راستا و به صورت کاملا آنلاین ارایه شده است.

  • ‌شارژ کارت مترو با آپ

برای شارژ کارت مترو کافی است از طریق اپلیکیشن آپ و گزینه حمل‌ونقل شهری اقدام کنید. شارژ کارت مترو به صورت لحظه‌ای و با استفاده از شماره سریال روی کارت انجام می‌شود.

  • خرید بلیت تک سفره و اتوبوس BRT با آپ

قبل از رسیدن به گیت ورودی، بلیت خود را در جیب داشته باشید. با اپلیکیشن آپ می‌توانید بلیت تک سفره مترو و اتوبوس را خریداری کنید. برای خرید بلیت، از طریق گزینه حمل‌ونقل شهری در اپلیکیشن آپ اقدام کنید.  پس از طی کردن مراحل خرید یک بلیت الکترونیکی بارکددار روی تلفن همراه خود دریافت خواهید کرد.

مزایای شارژ کارت مترو با اپلیکیشن آپ

  •  ایمن در دوران کرونا: بدون نیاز به لمس دستگاه شارژ یا کارت بانکی و پول نقد از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید.
  • شارژ آنلاین: شارژ کارت مترو یا خرید بلیت تک سفره مترو و اتوبوس BRT را به صورت کاملا آنلاین تجربه کنید.
  • حفظ محیط زیست: در حفظ محیط زیست شریک باشید و با خرید بلیت الکترونیکی از قطع بیشتر درختان جلوگیری کنید.

اپلیکیشن آپ این امکان را برای شما فراهم ساخته است تا بدون خروج از خانه و قرار‌گیری در معرض بیماری‌های واگیردار همچون کرونا، کارهای روزمره خود در بخش‌های مختلف را انجام دهید. آپ بیش از ۳۰ خدمت کاربردی را ارایه می‌دهد که هر روز به تعداد و تنوع این خدمات نیز افزوده می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.