تضمین گستر فن آوا، در مسیر بومی سازی صنعت پرداخت و بانکداری

در راستای حمایت از تولید داخلی و قطع وابستگی خارجی در تجهیزات مصرفی و ماژول های دستگاه های کارتخوان خط تولید جدید شرکت تضمین گستر آغاز بکار کرد.

قطع وابستگی به کمک فناوری های بومی

نقش تولیدات بومی فناوری های صنعت بانکداری و فین تک، در مسیر قطع وابستگی خارجی مستلزم پذیرش ریسک در شرایط اقتصاد تحریمی و جنگ با رقبای پرقدرت کالاهای وارداتی است.

کم نیستند فناوری‌ها و تولیدات سخت افزاری که انقلابی در نظام‌های سنتی بانکداری ایجاد کرده‌اند و مسیر تازه‌ای را به روی بازیگران این عرصه گشوده‌اند.

از تحولات الکترونیک بانکداری بگیرید تا کریپتوکارنسی یا رمز ارزها و هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی شعاع دایره بانکداری گذشته را وسیع‌تر و فراخ‌تر کرده است. کافی است نگاهی به ابزارها و راه‌حل‌های مختلف این حوزه بیندازیم.

نقل‌ و انتقالات موبایلی، تراکنش‌ها و پرداخت‌های الکترونیکی، دستگاه‌ها و پایانه‌های خریدوفروش همگی در عصر کنونی روندهایی نسبتا عادی‌‌اند که تقاضاهای زیادی برای آنها وجود دارد.

یک نمونه‌ دیگر دستگاه های پوز است که طبق داده‌های شاپرک تا سال ۹۹ بیش از ۸ میلیون دستگاه کارتخوان در کشور فعال بوده و این روند رو به افزایش است، اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که این دستگاه ها چه میزان در داخل کشور تولید می شوند و یا قطعات پرمصرف این دستگاه‌ها از کجا می‌آیند؟ آیا در داخل کشور تولید می‌شوند یا وارداتی‌اند؟ بازیگران کلیدی این عرصه جز مصرف‌کنندگان و شاپرک و psp ها چه کسان دیگری‌اند؟ و… .

فن آوا

تضمین گستر فن آوا، پیشگام تولید ملی در صنعت پرداخت

به گزارش ارتباطات و برند گروه فن آوا، حسین شکرالله، مدیرعامل شرکت تضمین گستر فن آوا در همین راستا گفت: یکی از اهداف ما در سال ۱۴۰۰ راه اندازی خط کامل تولید آداپتورهای مربوط به تجهیزات و دستگاه های الکترونیکی حوزه پرداخت از جمله دستگاه های pos با ظرفیت سالانه بین ۸۰ تا ۱۰۰هزار دستگاه بود.

انتخاب این محصول و در اولویت قرار دادن تولید آن دلایل بسیاری داشت که یکی از آن ها مصرفی بودن این دستگاه و همینطور نیاز بسیار زیاد بازار بود.

برنامه فعلی ما رسیدن به ظرفیت هدف گذاری شده است که بعد از آن و طبق برنامه کار تولید آداپتورهای سایر دستگاه ها از جمله دوربین های مداربسته شروع خواهد شد.

شکرالله در حوزه دانش فنی ساخت این دستگاه با تاکید بر بومی سازی دانش فنی مورد نیاز در این زمینه گفت: یکی از نکات مهم برای ما بحث داخلی سازی و کاهش وابستگی در تولید هست که به عنوان مثال در محصول آداپتور میتوان گفت تقریبا۱۰۰ درصد محصول ساخت مجموعه تضمین گستر فن آواست از جمله قطعات مربوط به مدارچاپی، ترانس، قاب و قطعه چینی آن که همه در خود شرکت انجام میشود.

در مسیربومی سازی صنعت پرداخت و بانکداری

وی همچنین افزود: در مورد کیفیت کار، ما با اطمینان محصولات مان را در بازار عرضه میکنیم و به همین جهت این محصولات ضمانت های مختلف ۶ ماهه تعویض و تعمیر قطعات را دارا هستند.
این اطمینان ما هم ناشی از تاییدهای مختلف فنی می باشد که از آزمایشگاه های معتبر دریافت کرده ایم.
وی در زمینه قیمت دستگاه ها ضمن اشاره به قیمت مناسب آن گفت: بجز کیفیت بحث قیمت هم در بازار داخلی بسیار اهمیت دارد.

لذا قیمت این دستگاه ها به نسبت کیفیت بسیار بالایی که دارند و کاملا در سطح محصولات شاخص وارداتی هستند کاملا رقابتی بوده و در کنار ضمانت تضمین گستر قطعا می تواند رقابت را در بازار نزدیک تر کند.
حسین شکرالله در پایان از برنامه های آینده این شرکت در حوزه توسعه ظرفیت خط فعلی و افزایش تنوع در طرح و مدل دستگاه ها را یکی از برنامه های مهم پیش رو در حوزه تولید ملزومات صنعت پرداخت دانست.

لازم به ذکر است آداپتورهای تولیدی تضمین گستر فن آوا بصورت سوئیچینگ در انواع مختلف خروجی ۵ ولت، ۸ ولت،۹ ولت و ۱۲ ولت (۳ تا ۵ آمپر) و با توان خروجی ۶۰ وات و با سوکت های متنوع جهت استفاده در انواع دستگاه های پوز (ثابت و سیار) می باشد.

منبع گروه فن اوا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.