CLOSED LOOP تجربه خوب همکاری ایران کیش و ایساکو

شرکت کارت اعتباری ایران کیش در فراهم آوردن بسترهای closed loop آمادگی کامل دارد تا شبکه دارندگان کارت و پذیرندگان انحصاری را طراحی و اجرا کرده و سیاست های متنوع سازمان ها را در این بخش با انعطاف بالا پیاده سازی کند.

همچنین طراحی انواع پرتال های گزارش دهی بنا بر نیاز و سلیقه مشتریان صورت می پذیرد.

سازمان ها با کارت های نقدی، بن کارت، یا کارت های اعتباری مجازی با ویژگی ها و مزایای متفاوت و اختصاصی در قالب خرید اقساطی، تخفیف و اعتبار و… که از دستگاه های ایران کیش مشخص شده در قالب closed loop می توانند برای جامعه مورد نظر خود امکانات مختلفی فراهم کنند.

همکاری ایران کیش با ایساکو کارت نمونه ای از آن است که هم اکنون نزدیک به دوهزار پایانه در فرشگاه های ویژه ایساکو در سراسر کشور و 50 هزار کارت برای این نهاد در قالب closed loop  این امکان را ایجاد کرده است .

گفتنی است اکوسیستم  پرداخت که متشکل ازسامانه های دریافت، مانند درگاه اینترنتی، دستگاه های کارتخوان، کیوسک ها و … از یکسو و در سوی دیگر یک خریدار است، در قالب شبکه پرداخت ملی کشور، زیر نظر شاپرک و بانک مرکزی و استانداردها و قوانین آن فعالیت می کنند.

علاوه براین، مدل شبکه های پرداخت به صورت حلقه بسته یا اصطلاحا closed loop نیز تعریف می شوند.

در ساختارها و شبکه های closed loop پرداخت که به صورت انحصاری برای یک یا چند مجموعه و با سیاست های خاص  آن سازمان تعریف می شود، اگرچه قوانین اصلی شاپرک و بانک مرکزی بر سر جای خود باقی است اما این فرصت ایجاد شده تا با  انعطاف به مراتب بیشتر، یک سازمان بتواند مطابق با سیاست های خاص خود امکاناتی را برای جامعه هدفش در عرصه پرداخت فراهم کند.

همچنین در شبکه های closed loop احراز هویت افرادعلاوه بر شرکت پرداخت از طریق سازمان متقاضی نیزصورت می پذیرد.

منبع ایران کیش
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.