آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان طی روز‌های آینده

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی از ثبت‌نام وام قرض الحسنه بازنشستگان طی روزهای آینده خبر داد.

دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره ثبت‌نام بازنشستگان برای دریافت وام قرض‌الحسنه اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی ثبت‌نام از متقاضیان هر ماه از طریق سایت خانه کانون کارگران و بازنشستگان در استان‌های مختلف از جمله شهر تهران انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی که از توسط سازمان تأمین اجتماعی لحاظ شده است اوایل هر ماه سایت اشاره شده باز و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به آن اقدام به ثبت‌نام برای دریافت وام قرض‌الحسنه کنند.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه مبلغ در نظر گرفته شده برای وام بازنشستگان ۷ میلیون تومان است گفت: این وام با سود ۴ درصد و بازپرداخت دو ساله برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

دهقان‌کیا اضافه کرد: در همین ارتباط بازنشستگان می‌توانند در روز‌های آینده با مراجعه به سایت کانون کارگران و بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام سهمیه شهریور و در نهایت دریافت وام خود کنند.

وی درباره زمان پرداخت وام ۷ میلیونی شهریورماه به بازنشستگان گفت: کسانی که در سایت اشاره شده ثبت‌نام و در نهایت تأیید شوند وام خود را چند روز پس از حقوق شهریورماه دریافت خواهند کرد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی ادامه داد: امسال قرار است ۴۰۰ هزار بازنشسته از وام قرض‌الحسنه ۷ میلیونی استفاده کنند که یک‌ششم از بازنشستگان کل کشور را، بازنشستگان شهر تهران تشکیل می‌دهند.

منبع باشگاه خبرنگاران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.