پرداخت با ارز دیجیتال در کارتخوان های سوئیس

سوئیس از راه حل پرداخت مبتنی بر ارزهای دیجیتال خود برای بیش از 85 هزار پذیرنده سوئیسی در شبکه Worldline خبر داد.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک؛ در حال حاضر همه پذیرنده‌ها در سوئیس با استفاده از کارتخوان‌ و درگاه پرداخت اینترنتی  Worldline  می‌توانند به مشتریان خود اجازه دهند با بیت کوین و اتر پرداخت کنند.

در سالهای اخیر بیت کوین به عنوان بزرگترین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال در جهان مورد توجه گسترده قرار گرفته است.

سرویس یکپارچه ارائه شده توسط Worldline، با نام WL Crypto Payments ، به پذیرندگان اجازه می دهد بیت کوین و اتر را به عنوان یک گزینه پرداخت در کارتخوان و پرداخت اینترنتی بپذیرند.

در این راهکار، پذیرندگان اپلیکیشن WL Crypto Payments را دانلود یا افزونه پرداخت Worldline را برای فروشگاه اینترنتی خود نصب می‌کنند. مشتریانی که با ارز دیجیتال، پرداخت می‌کنند نیز از کیف پول ارز دیجیتال خود استفاده می‌کنند.

قیمت‌هایی که پذیرنده بصورت CHF (فرانک سوئیس) نشان می‌دهد ، می‌تواند با انتخاب مشتری، به صورت لحظه‌ای بصورت بیت کوین یا اتر نمایش داده شود، با این ارزهای دیجیتال پرداخت شود و فوراً پرداخت توسط پذیرنده تایید شود.

راهکار WL Crypto Payments  پذیرندگان را قادر می‌سازد تا بدون خطرات بی ثباتی پرداخت‌های مبتنی بر ارز دیجیتال، تراکنش‌شان را بلافاصله پس از تأیید پرداخت به طور ایمن به فرانک سوئیس تبدیل کنند. پذیرندگان با تسویه به فرانک سوئیس و سایر گزینه‌های پرداخت، مانند کارت های اعتباری، سود بیشتری نیز می‌برند.

مارک شلوپ، مدیر عامل Worldline  در سوئیس می‌گوید: پذیرش ارز دیجیتال در کارتخوان‌های سوئیس اثبات جاه طلبی ما است. Worldline می خواهد ارزش ملموسی را برای پذیرندگان در سراسر جهان به ارمغان بیاورد و پرداخت‌های روان و مدرن را در همه بازارهایی که در آن فعالیت می کنیم تسهیل کند.

 

منبع paymentscardsandmobile
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.