تگفا، برندی نو در صنعت پرداخت

تضمین گستر فن آوا، در راستای ماموریت خود در زمینه تأمین، تعمیر، پشتیبانی و بومی سازی سخت افزارهای حوزه ICT به خصوص صنعت پرداخت، محصولات جدید خود را تحت برند “تگفا” عرضه خواهد کرد.

سه شنبه 16 شهریورماه 1400 در بازدید دکترنائینی مدیرعامل گروه فن آوا و هیئت همراه از این شرکت، پکیج جدید محصولات این شرکت تحت برند “تگفا” معرفی شد.

مهندس شکراله، مدیرعامل شرکت تضمین گستر فن آوا ضمن معرفی محصولات ذیل این برند جدید گفت: با توجه به چشم انداز ترسیم شده جهت ایجاد زنجیره تولید داخلی سخت افزارهای صنعت پرداخت و با توجه به گام‌هایی که تاکنون برداشتیم، از جمله خط تولید رول‌های حرارتی، خط تولید آداپتورهای دستگاه های پرداخت و همینطور تامین و تعمیر این دستگاه‌ها، با ثبت برند تگفا مدتی است کلیه محصولات تضمین گستر تحت این برند در بازار عرضه می شود.

وی در رابطه با گام های بعدی تضمین گستر و اهداف پیشروی این شرکت گفت: به دنبال تامین نقدینگی مورد نیاز جهت توسعه کلیه خطوط تولیدی هستیم تا ان‌شاءالله با حداکثر توان ممکن به سمت رفع نیاز بازارهای داخلی و صرفه جویی ارزی حرکت کنیم، از طرف دیگر به دنبال تولید محصولات جدید از جمله مودم‌های خانگی و حتی مودم‌های مرتبط با همین صنعت پرداخت هستیم که در حال حاضر مراحل تحقیق و توسعه را طی می کنند.

در بخش دیگری از این مراسم، مهندس ایرج، مدیر تولید شرکت تضمین گستر فن آوا در اشاره به محصول آداپتور این شرکت گفت:

خط تولید آداپتور‌های شرکت تضمین گستر در 5 مدل مختلف قادر به تولید محصول است که این 5 مدل بخش عمده ای از بازار دستگاه‌های پوز را شامل می شود.1تگفا، برندی نو در صنعت پرداخت

 

لیست مشخصات آداپتورهای شرکت تضمین گستر فن آوا

ردیف ولتاژ آمپر دستگاه های سازگار
1 9 ولت 3 آمپر دستگاه های مختلف Castel
2 8/2 ولت 3 آمپر دستگاه Pax s80
3 8/5 ولت 4 آمپر دستگاه Pax s90
4 9 ولت 1 آمپر دستگاه Pax D210
5 5 ولت 2 آمپر اندرویدی دستگاه های Verifon 675, S910

 

کیفیت بالا در کنار قیمت رقابتی

وی در رابطه با قیمت و کیفیت این محصولات که از شاخصه‌های مهم در بازار داخلی است گفت:

مسئله کیفیت یکی از نقاط قوت محصولات تولیدی ماست به عنوان نمونه آداپتور های جدید ۵ ولت اندرویدی تگفا از نظر کیفیت با نمونه های بازار قابل رقابت و از نظر قیمت نیز مناسب‌ترین قیمت را دارا هستند. همچنین کلیه تولیدات در آزمایشگاه‌های معتبر شرکت های پرداخت و همچنین آزمایشگاه کالیبراسیون پاسارگاد تحت نظر سازمان استاندارد که دارای مجوز های ایزو هستند کنترل کیفی شده و استانداردهای مربوطه در خصوص ولتاژ زیپل‌های ورودی و خروجی را نیز کسب کرده اند.

1تگفا، برندی نو در صنعت پرداخت

وی افزود: با توجه به اینکه در بازار کشورمان سالانه حدود 2.5 میلیون دستگاه آداپتور برای دستگاه های پرداخت نیاز داریم، پوشش حداقل 10 درصد بازار داخلی از مهمترین اهداف پیش روی ماست.
وی در رابطه با ظرفیت تولید فعلی این محصول گفت: سالانه ما در حال حاضر حدود 100 هزار دستگاه می باشد که حدود 4 درصد بازار داخلی را پوشش می‌دهد. البته با توجه به همکاری‌های جدید با شرکت‌های مختلف از جمله فن آوا کارت که از شرکت های تابعه هلدینگ فن آواست و همینطور ایران کیش و سایان‌کارت و همینطور ایجاد ظرفیت جدید این تعداد را به زودی به بیش از 120 هزار در دستگاه در سال و پس از آن به سمت تولید بیش از 240 هزار دستگاه خواهیم رفت.

گفتنی است فعالیت‌های واحد تولید شرکت تضمین گستر در قسمت باطری اکسترنال نیز ادامه دارد و این شرکت اقدام به تولید انواع باطری های اکسترنال دستگاه‌ها ازجمله Verifon675,Pax s910 نموده و ضمن احیای باتری‌های دستگاه‌های مختلف از جمله در مدل های Pax s90,Pax D210 که پرمصرف ترین مدل‌های باطری هستند در بخش تحقیق و توسعه نیز اقدام به طراحی برد‌های باتری‌های V5,V3,D210 نموده که به زودی تولید این بردها و در نهایت تولید باتری های مربوطه آغاز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.