درگاه پرداخت اشتراک دیجی پی چیست؟

با درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی می‌توانید فرایند خرید یا تمدید سرویس‌های اشتراکی کسب و کار خود را آسان کنید.

پرداخت حق عضویت یا درگاه پرداخت اشتراک، برای کسب و کارهایی که خدمات خود را در قالب بسته‌های اشتراک ارائه می‌دهند، طراحی شده است. این سرویس طی یک قرارداد سه جانبه، مجوز برداشت خودکار از کیف پول دیجی‌پی کاربر را با تأیید وی و به منظور پرداخت دوره‌ای خدمات مختلف دریافت می‌کند. طی این قرارداد، الگوهای مختلف قراردادی کسب و کار شما نمایش داده ‌می‌شود و کاربر الگوی مد نظر خود را انتخاب کرده و نخستین پرداخت را انجام می‌دهد. از آن پس بدون طی شدن روال‌های تکراری و زمانبر پرداخت الکترونیک، خدمات مدنظر کاربر در بازه‌های زمانی مشخص و مطابق قرارداد بصورت خودکار تمدید شده و وجه آن بصورت خودکار از کیف پول دیجی‌پی کاربر کسر می‌شود.

مزیت‌های درگاه پرداخت اشتراک

  • دوره آزمایشی

امکان تنظیم دوره آزمایشی برای قرارداد

  • دسترسی به پنل گزارش

امکان دسترسی به پنل‌های گزارش گیری برای کسب و کارها

  • انعطاف پذیری بالا

انعطاف پذیری کامل در تعریف دوره زمانی اشتراک و دوره‌های پرداختی

  • تسهیل در عقد قراردادهای مشابه

امکان گروه‌بندی قراردادهای مشابه، جهت نمایش یک جا به کاربر

  • لغو قرارداد

امکان لغو یک طرفه یا دو طرفه قرارداد

درﮔﺎه ﭘﺮداﺧﺖ اﺷﺘﺮاک ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﺣﻔﻆ ﻣﺸﺘﺮی ﺷﻤﺎ ﮐﻤﮏ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ؟

درگاه پرداخت اشتراک، فرایند سرویس‌های اشتراک محور با پرداخت دوره‌ای را تسهیل می‌کند و به آن سرعت می‌بخشد.این نوع پرداخت، مرحله‌ی انتقال به درگاه بانکی برای کاربرانی که در کیف پول دیجی‌پی خود موجودی لازم را دارند حذف کرده و تمدید اشتراک را بصورت خودکار، بدون نیاز به مراجعات تکراری و از طریق کیف پول دیجی‌پی انجام می‌دهد. هم‌چنین کاربر می‌تواند با فعال‌سازی برداشت مستقیم یا Direct Debit جهت شارژ خودکار کیف پول، دسترسی لازم را روی حساب بانکی خود به دیجی‌پی داده و اطمینان داشته باشد که کیف پول او همواره موجودی لازم را برای تمدید قراردادهای حق اشتراک مدنظر وی خواهد داشت.

چرا کیف پول ما بهترین راه حل برای این نوع پرداخت است؟

در حال حاضر میلیون‌ها نفر بعنوان کاربر فعال دیجی‌پی از کیف پول خود استفاده کرده و کیف پول آنها بصورت مستمر دارای موجودی قابل خرج است. افزون بر این، مبالغ متعدد و متنوعی در قالب جوایز، هدایا و مبالغ بازپرداخت خرید مشتریان دیجی‌کالا و سایر وبسایت‌های طرف همکاری دیجی‌پی به کیف پول این کاربران واریز می‌شود. به این ترتیب کسب و کارها می‌توانند بجای انتقال کاربران به درگاه بانکی و خرید از طریق کارت، از ظرفیت موجودی کیف پول کاربران استفاده نمایند. در این شرایط کاربر آن کسب و کار بجای خرید از کارت بانکی و کسر وجه از حساب بانکی خود، از موجودی قبلی کیف پول دیجی‌پی خود، خدمات مدنظر را خریداری می‌کند.

دریافت درگاه پرداخت اشتراک دیجی پی

برداشت مستقیم چیست؟

برداشت مستقیم یا direct debit یک قرارداد بین دیجی‌پی و بانک مورد نظر کاربر است. طبق این قرارداد، کاربر می‌تواند مبلغ مشخصی را به عنوان کف موجودی کیف پول خود تعیین کند. زمانی که موجودی کیف پول، از مبلغ تعیین شده کمتر شود، دیجی‌پی به استناد تأیید کاربر و با مجوز بانک، مبلغ تعیین شده را بصورت خودکار از حساب بانکی کاربر برداشت کرده و کیف پول کاربر را شارژ می‌کند. به این ترتیب کاربر می‌تواند بدون مراجعه به درگاه پرداخت، در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت‌های خود را انجام دهد.

تعرفه‌ها

هزینه کارمزد یک درصد از مبلغ هر تراکنش تا سقف ۵,۰۰۰ تومان است.

به عنوان نمونه کسب و کارهایی که از درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی برای دریافت وجه خدمات از کاربران خود استفاده نمایند؛ حتی اگر یک اشتراک یکساله به ارزش ۱ میلیون تومان را در اختیار کاربر خود قراردهند، تنها ۵ هزار تومان به عنوان کارمزد آن تراکنش به دیجی‌پی می‌پردازند.

هزینه کارمزد برای کسب و کارهای پرتراکنش مشمول تخفیف خواهد بود.

درخواست دریافت درگاه پرداخت اشتراک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.