درخواست غيرحضوري صندوق اجاره اي بانک تجارت

حتما برای شما هم پیش آمده که به صندوق اجاره‌ای نیاز داشتید ولی از نحوه درخواست و در اختیار گرفتن یک صندوق اجاره‌ای بانکی بی اطلاع بودید.

آیا با صندوق‌های اجاره‌ای بانک تجارت آشنایی دارید؟ آیا میدانستید که بصورت غیرحضوری می‌توانید درخواست اجاره یک صندوق را در بانک تجارت ثبت کنید؟بانک تجارت این خدمت را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بصورت غیرحضوری درخواست یک صندوق اجاره‌ای را ثبت کنند.

مراحل ثبت درخواست غيرحضوري صندوق اجاره اي بانک تجارت

برای ثبت درخواست غیرحضوری صندوق اجاره ای بانک تجارت مشتریان باید 6 مرحله زیر را طی کنند:
1. قبول شرايط قرارداد
2. احراز هويت
3. تاييد مشخصات
4. انتخاب اندازه
5. انتخاب شعبه
6. ثبت نهايي

موارد مهم درخواست صندوق اجاره‌ای

همچنین مشتریان باید برای درخواست صندوق اجاره‌ای 7 مورد زیر را در نظر بگیرند:

۱_ درخواست غیرحضوری صندوق‌های اجاره‌ای برای افراد در قید حیات و بالاتر ازسال18 امکان‌پذیر است .

۲_ مشتری باید پس‌از دریافت کد رهگیری ظرف دو روز کاری با مدارک شناسایی شامل دو قطعه عکس 4*3 اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه به شعب منتخب مراجعه کنند.

۳_ در صورت ثبت‌نام غیرحضوری و عدم مراجعه به شعبه معرفی‌شده ارسال مجدد درخواست غیرحضوری با کد ملی متقاضی تا پانزده روز امکان‌پذیر نیست.

۴_ اختیار واگذاری/ عدم واگذاری صندوق اجاره‌ای در هر شعبه به رئیس شعبه تفویض شده و در صورت عدم واگذاری صندوق حقی برای مشتری متصور نیست.

۵_ امکان ارسال و ثبت درخواست غیرحضوری صندوق‌های اجاره‌ای توسط مشتری همه روز از ساعت ۸ الی ۲۲ حتی روزهای تعطیل امکان‌پذیر است.

۶_ در حال حاضر ارائه درخواست غیرحضوری صندوق‌های اجاره‌ای توسط اتباع خارجی و اشخاص حقوقی امکان‌پذیر نیست.

۷_ صندوق اجاره‌ای در چهار اندازه تقریبی کوچک(۵۰×۲۰×۱۰) متوسط(۱۵×۲۵×۵۰) بزرگ(۲۰×۳۰×۵۰) و بسیار بزرگ (۳۰×۳۰×۵۰)ارائه می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.