بیش از ۶۰ بورس رمزارز در کره جنوبی تعلیق می‌ شوند

بیش از ۶۰ بورس رمزارز در کره‌جنوبی تا نیمه شب جمعه آینده به مشتریان خود در مورد تعلیق کامل یا بخشی از فعالیت‌های خود هشدار دادند.

بیش از ۶۰ بورس رمزارز در کره‌جنوبی تا نیمه شب جمعه آینده به مشتریان خود در مورد تعلیق کامل یا بخشی از فعالیت‌های خود هشدار دادند. این اقدام یک هفته قبل از اجرایی شدن قوانین جدید رمزارز در کره‌جنوبی انجام شد.

بورس‌های رمزارز برای اینکه بتوانند به فعالیت خود در کره‌جنوبی ادامه دهند باید تا ۲۴ سپتامبر در فایننشال اینتلیجنس یونیت ثبت نام کنند و از این نهاد امنیت اینترنت مجوز امنیتی دریافت کنند.

این بورس‌ها همچنین باید با بانک‌ها شریک شده تا تضمین شود حساب‌های آنها مربوط به افراد واقعی است.

تمامی بورس‌هایی که در این نهاد ثبت نام نکرده‌اند باید خدمات خود را قبل از ۲۴ سپتامبر تعطیل کنند. بورس‌هایی که رجیستر کرده‌اند اما موفق به شراکت با بانک‌ها نشده‌اند نمی‌توانند با وون کره‌جنوبی معامله کنند.

کمیسیون خدمات مالی کره‌جنوبی اعلام کرد: تمامی بورس‌هایی که نمی‌توانند با این مقررات هماهنگ شوند باید تعطیل شده و حداقل ۷ روز قبل از تعطیلی به مشتریان خود اطلاع داده و پول‌های آنها را عودت دهند.

حدود ۴۰ بورس نخواهند توانست در این بازه اقدامات لازم را انجام دهنده و فعالیت آنها تعلیق خواهد شد. ۲۸ بورس دیگر مجوز ایمنی دریافت کرده‌اند اما نتوانسته‌اند با بانک‌ها مشارکت ایجاد کنند.

منبع مهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.