صدور چندین کارت بانکی در بانک شهر روی یک سپرده با سیگما کارت

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به انتظارات مشتریان حقیقی و حقوقی؛ از ارائه خدمتی جدید و متمایز از سوی این بانک خبر داد.

میثم نمازی با تاکید بر اینکه شعار” نوآوری در خدمت” همواره سرلوحه خدمات ارائه شده از سوی بانک شهر بوده است، تصریح کرد: معتقدیم حضور مستمر و اثر گذار در بازار رقابتی صنعت بانکداری، مستلزم ارائه محصولاتی متمایز و دارای مزیت رقابتی خاص است.

نمازی عنوان کرد: در همین راستا و با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه بانکداری الکترونیکی و پوشش نیاز مشتریان، بانک شهر اقدام به راه اندازی محصول کارتی تحت عنوان”سیگما کارت‏” کرده است.

وی با بیان اینکه “سیگما کارت‏” محصولی جدید مبتنی بر ابزار کارت بانکی با امکان صدور چندین کارت بانکی بر روی صرفا یک سپرده است، گفت: پیاده سازی معماری اصلی این کارت مبتنی بر تعریف گروه و عضو می باشد.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر ادامه داد: بهره برداری از محصول یاد شده، این امکان را برای مشتریان حقیقی و حقوقی فراهم می آورد که چندین کارت بانکی با قابلیت انجام تراکنش تا سقف معینی را بر روی سپرده بانکی خویش صادر کرده و شخص صاحب سپرده‏ و یا نماینده قانونی وی می تواند عملیات مربوط به شارژ مجدد و یا دشارژ کارت ها به میزان دلخواه، مسدودی و رفع مسدودی کارت ها و … را انجام دهد.

نمازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارائه سیگما کارت به مشتریان بانک در قالب “کارت خانواده” ، “تنخواه کارت” و “کارت خسارت” فراهم شده است.

وی “پوشش دغدغه های نظارتی والدین بر فرزندان در تخصیص اعتبارهای روزمره به ایشان “، “حذف اسکناس فیزیکی و رفع مشکلات ناشی از آن برای گروه های سنی خاص” و “امکان پایش، کنترل و رصد تراکنش های فرزندان برای والدین” را از مهم ترین مزایای “کارت خانواده” عنوان کرد.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به ویژگی های کارت خسارت نیز گفت:امکان مدیریت و حفظ نقدینگی در شرکت های بیمه، پایش و رصد دقیق محل مصرف و هزینه خسارت های پرداختی به مشتریان، جلوگیری از تخلف و سوء استفاده های احتمالی در پرداخت های خسارت و … از مهم ترین مزیت های استفاده از این کارت است.

نمازی در پایان افزود: حفظ نقدینگی و بودجه شرکت ها در زمان تخصیص اعتبار به تنخواه گردان ها، امکان کنترل و مدیریت هزینه های جاری شرکت ها، جلوگیری از هدررفت سرمایه تخصیص یافته شرکت ها به تنخواه گردانان در صورت قطع همکاری و … از کارکردهای تنخواه کارت است.

منبع بانک شهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.