افزایش سقف کارت به کارت اپلیکیشن آپ تا ۵ میلیون تومان

از این به بعد کلیه کاربران، باید هر کارت بانکی خود را فقط یک مرتبه در هاب فناورآن مالی شاپرک ثبت کنند تا پس از آن، کاربرانی که اطلاعات مالکیت شماره سیم‌کارت و کارت بانکی یکسانی دارند، بتوانند روزانه تا سقف "۵۰ میلیون ریال" را انتقال دهند.

با قانون جدیدی که توسط بانک مرکزی و شاپرک اعلام شده، کلیه کاربران سوپر اپلیکیشن آپ باید کارت بانکی خود را در هاب فناوران مالی شاپرک ثبث کنند تا بتوانند سقف فعلی کارت بانکی خود را در کارت‌به‌کارت افزایش دهند، این روش درحال حاضر بر روی بانک‌های رفاه، شهر، گردشگری، خاورمیانه اعمال شده وبه زودی برای تمامی بانک‌ها فعال و الزامی خواهد شد.

از این به بعد کلیه کاربران، باید هر کارت بانکی خود را فقط یک مرتبه در هاب فناورآن مالی شاپرک ثبت کنند تا پس از آن، کاربرانی که اطلاعات مالکیت شماره سیم‌کارت و کارت بانکی یکسانی دارند، بتوانند روزانه تا سقف “۵۰ میلیون ریال” را انتقال بدهند و همچنین کاربرانی که مالکیت سیم‌کارت خود را ندارند اما همان شماره را به بانک خود اعلام نموده‌اند، بتوانند تا سقف “10 میلیون ریال” را کارت‌به‌کارت کنند.

1- در ثبت اطلاعات کارت در هاب فناوران مالی شاپرک، نیازی به ثبت اطلاعات حساس مانند رمز دوم، رمز پویا، CVV2 نیست.

2- در صورت مشاهده مشکل در صفحه هاب مالی فناوران شاپرک، حتما از بروز بودن مرورگر پیشفرض موبایلتون اطمینان حاصل کنید.

3 نظرات
  1. کیان می گوید

    با سلام، در آپ زمان با کارت رفاه، انتقال وجه به کارت دیگران با پیغام الزام ثبت اطلاعات کارت خود در سامانه مربوطه، اقدامات لازم را انجام میدهم و پس از ارسال رمز دریافتی تاییده برایم صادر شده و پس از بازگشت به آپ مجددا همان پیغام لزوم ثبت اطلاعات در سامانه برایم نمایش داده می شود! مشکل کار کجاست؟

  2. دانش می گوید

    سلام یک مدتیه برنامه آپ درست کارنمیکنه هرچی اطلاعات کارتم راواردمیکنم بازکار نمیکنه بخصوص برنامه کارت بکارت که بیشترباهاش سروکاردارم تقاضا میکنم بگین من چکارکنم هردفعه بایدبرم وباعابربانک کارکنم

  3. ناشناس می گوید

    خوب از کدام برنامه و کدام گزینه باید بریم و کارت را ثبت کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.