دریافت تسهیلات غیرحضوری با سامانه «شمس» بانک صادرات ایران

معاون طرح و برنامه بانک صادرات ایران از عملیاتی شدن پرداخت اینترنتی تسهیلات مرابحه تا سقف دو میلیارد ریال از طریق سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) این بانک در قالب دو طرح «٦٧» و «تبسم» خبر داد.

رضا گودرزی افزود: سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) بانک صادرات ایران به منظور مشتری‌مداری و کاهش حضور غیرضروری مشتریان در شعب، ارتقای بانکداری نوین، افزایش سرعت و امنیت، خدمات پرکاربرد بانکی را به مشتریان ارائه کرده و علاوه بر امکان دریافت تسهیلات متنوع بانکی، در تازه‌ترین خدمت تا سقف دو میلیارد ریال در قالب طرح ٦٧ و تبسم به متقاضیان تسهیلات ارائه می‌کند.

وی با تشریح قابلیت‌های جدید سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر)، سهولت ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان بانک را مورد تاکید قرار داد و افزود: بیش از ٩٦ درصد خدمات بانک صادرات ایران به صورت الکترونیکی و خارج از شعبه انجام می‌شود.

معاون طرح و برنامه بانک صادرات ایران اظهار کرد: برای برخی خدمات مالی نیز در قالب سامانه شمس تمهیداتی در نظر گرفته شده است که درخواست و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، وام اقشار ویژه، وام مشاغل خانگی کمیته امداد و بهزیستی، وام مسکن روستایی، کارت اعتباری همیاران سپهر، تسهیلات طرح ٦٧، طرح اعتباری سپهر، طرح نسیم، مرابحه اقساطی و مرابحه بدون واریز قسط، از قابلیت‌های جدید این سامانه است.

وی همچنین صدور غیرحضوری کارت، فعال‌سازی سپهرکارت، بستن حساب‌های مازاد، درخواست درگاه پرداخت اینترنتی و بازپرداخت اقساط تسهیلات را از دیگر قابلیت‌های جدید این سامانه عنوان کرد و افزود: تعداد درخواست‌ خدمات مشتریان این سامانه از ١٣ هزار تقاضا در مهر سال ٩٩ به ٢٢٨ هزار درخواست در شهریور سال ١٤٠٠ افزایش یافته است.

منبع بانک صادرات ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.