کارت به کارت بدون لاگین از طریق سایت بانک ایران زمین

بانک ایران زمین خدمت کارت به کارت بدون لاگین را بر روی سایت خود قرار داده است و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت این بانک عملیات کارت به کارت را به سرعت و بدون نیاز به لاگین انجام دهند.

در گذشته برای انتقال پول و انجام عملیات کارت به کارت حتماً نیاز بود تا افراد به شعب بانک و دستگاه‌های خودپرداز مراجعه کنند. بعد از آن با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های منخلف بانکی و پرداخت این قابلیت بر روی تلفن های همراه قرار گرفت ولی باز هم نیاز بود تا  کاربر نام و رمز عبور موبایل بانک یا اپلیکیشن پرداخت را برای استفاده از سرویس‌های مختلف وارد کند.

اما حالا بانک ایران زمین خدمت کارت به کارت بدون لاگین را بر روی سایت خود قرار داده است و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت این بانک عملیات کارت به کارت را به سرعت و بدون نیاز به لاگین انجام دهند.

مراحل کارت به کارت بدون لاگین

برای کارت به کارت بدون لاگین از طریق بانک ایران زمین، ابتدا باید وارد سایت بانک ایران زمین به آدرس https://www.izbank.ir/ شده و در قسمت کارت به کارت بدون لاگین شماره همراه خود را وارد کنید. پس از تایید شماره تلفن کد تاییدی از طرف بانک برای شما ارسال می‌شود که با وارد کردن این کد وارد صفحه کارت به کارت خواهید شد.

کارت به کارت بدون لاگین بانک ایران زمین

در صفحه بعد باید شماره کارت مبدا، مقصد و مبلغ مورد نظر را وارد کنید.

کارت به کارت بدون لاگین بانک ایران زمین

دقت داشته باشید که کارت مبدا باید  متعلق به بانک ایران زمین باشد.

در مرحله بعد اطلاعات کارت مبدا را وارد کرده و پس از تایید، عملیات انتقال پول انجام می‌شود.

با استفاده از این سرویس، آخر هفته در لیست قرعه کشی 10 کارت هدیه مجازی 2 میلیون ریالی قرار می‌گیرید.

برای اطلاعات بیشتر با صدای مشتریان بانک ایران زمین به شماره 021-24809 در تماس باشید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.