دانشجویان شهریه خود را با دریافت تسهیلات قرض‌ الحسنه بپردازند

بانک مهر ایران، در چارچوب تفاهم‌نامه‌ای با جهاد دانشگاهی، این امکان را فراهم کرد تا دانشجویان بتوانند شهریه خود را با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کنند.

بر اساس این تفاهم‌نامه، دانشجویان معرفی شده از سوی هر واحد دانشگاهی در سطح کشور، می‌توانند تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد حداکثر ۴ درصد سالانه دریافت و بخشی از شهریه تحصیلی خود را با آن بپردازند.

در چارچوب این تفاهم‌نامه که با هدف حمایت از دانشجویان و جامعه فرهنگی کشور به امضا رسیده، معرفی‌شدگان دریافت تسهیلات می‌توانند از محل منابع بانک یک بار و تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنند.

مدت بازپرداخت تسهیلات پرداخت شده به هر یک از دانشجویان، به میزان تعداد کل ترم‌های باقی‌مانده از تحصیل دانشجو به‌علاوه یک ترم و حداکثر تا ۶۰ ماه (بر اساس اعلام دانشگاه) تعیین شده است.

بانک مهر ایران پیش از این نیز در چارچوب همکاری با نهادهای دانشگاهی همچون صندوق رفاه دانشجویان (وزارت علوم)، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و… سعی کرده است تا با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از دانشجویان حمایت کند. این بانک در چارچوب تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی، حمایت خود از آینده‌سازان کشور را توسعه داده است.

منبع بانک مهر ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.